Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenCarlito als je nog info moet hebben vraag je het maar he k heb hier ondertussen al een hele kaft vol met alles dat met de 500 te maken heeft. En dan nog een paar 100MB op de computer van folders, optielijsten, accessoires, ....
of anders vraag je het zondag he als ik mee ga naar de nurburgring
Ik heb schrik dat die 75pk te weinig gaat zijn.
Of weet jij toevallig of ze daar ook een zwaardere diesel in gaan leggen. iets van 115pk ofzo
Nuja, morgen testrijden en dan zullen we zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, wie chipt die blokjes?
Ik heb schrik dat die 75pk te weinig gaat zijn.
Of weet jij toevallig of ze daar ook een zwaardere diesel in gaan leggen. iets van 115pk ofzo
Nuja, morgen testrijden en dan zullen we zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendan klopt de configurator niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenwat een loser die heeft geen open dak
bedankt voor de foto's. Ze zijn al opgeslagen
en hou het vanaf zaterdag avond maar in het oog want dan zal je ze kunnen spotten
Comment
-
Comment
-
Net testrit gedaan met de 1.3 JTDm met 75pk met Lounge-pakket.
Rijdt goed, stukken beter dan verwacht, minstens even goed dan de MINI.
Over 2 à 3 weken verwacht ik een bestelling te kunnen plaatsen.
Fiat 500 Sport 1.3 JTDm
- Zwarte metaalkleur
- Verchroomde buitenspiegels
- Sky dome
- Chroom kit
- Parkeerhulpsysteem
- Navigatie
Mss worden er nog een paar details veranderd, maar ik denk van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtencarlo, gij rekent 30.000km per jaar met zo'n karretje?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet testrit gedaan met de 1.3 JTDm met 75pk met Lounge-pakket.
Rijdt goed, stukken beter dan verwacht, minstens even goed dan de MINI.
Over 2 à 3 weken verwacht ik een bestelling te kunnen plaatsen.
Fiat 500 Sport 1.3 JTDm
- Zwarte metaalkleur
- Verchroomde buitenspiegels
- Sky dome
- Chroom kit
- Parkeerhulpsysteem
- Navigatie
Mss worden er nog een paar details veranderd, maar ik denk van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDaar gáát ook 30.000km/jaar mee gedaan worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVet,heb vandaag een zwarte gezien in Rotterdam met volledig getinte ruiten ,maar dit lijkt me geen wagen voor u ....ik kan fout zijn
Is voor een vriendin.
Nuja, ik zou het niet erg vinden om met dit te rijden, het rijdt iig beter dan een MINI MKII en een niet-S MKI.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVind het supervette karretjes, maar voor +30k per jaar te doen zou ik echt wel naar iets anders zoeken
En een MINI Cabrio wegdoen voor een Golf of een Fabia ofzo is ook niet alles.
En als ze écht lange afstanden moet doen kan ze kiezen uit een E90 318d, Range Rover TdV8 of Range Rover Sport TdV8.
Maar die 500 rijdt best wel comfy op de snelweg ook. Hoewel ik het spitsrijden niet vertrouw, maar daar vertrouw ik geen enkele wagen genre Clio of kleiner in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRijdt goed, stukken beter dan verwacht, minstens even goed dan de MINI.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten..het rijdt iig beter dan een MINI MKII en een niet-S MKI.
Zowat alle tests die ik al zag vertellen het tegenovergestelde. De conclusie luidt telkens weer "leuk karretje, maar qua rijplezier komt het ding nog niet aan de enkels van de MINI"...
niet dus volgens jou?
Wat is "goed rijden" hier volgens jou? sportiviteit? wegligging? snelheidsgevoel? "kart-allures"? comfort? .....
verlicht me.
Comment
Comment