Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKnap in 't rood!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik leuk doorgerekend. Markt van vraag en aanbod he. Als je een deftig uitgerust exemplaar wil ben je al snel 6 maand verder voor je ze kan gaan afhalen
In Duitsland moet je al 'n jaar wachten voor een 500!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichtentdr, kan je die foto's niet in het groot posten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenOnmiddelijk leverbaar in plaats van 6 maand wachten...
In Duitsland moet je al 'n jaar wachten voor een 500!
ik heb er ook 6 maand op mogen wachten en ik had al besteld voor de reease in Belgie. Vooral het open dak is een hekel punt om te leveren. Maar ik ben toch blij dat ik het heb genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik heb er ook 6 maand op mogen wachten en ik had al besteld voor de reease in Belgie. Vooral het open dak is een hekel punt om te leveren. Maar ik ben toch blij dat ik het heb genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik heb er ook 6 maand op mogen wachten en ik had al besteld voor de reease in Belgie. Vooral het open dak is een hekel punt om te leveren. Maar ik ben toch blij dat ik het heb genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens de garage in Turnhout zou het 3 maand duren met zo een dak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOm te kunnen roken in je auto binnenkort. (nu is de auto nog nieuw en doe je het nog niet )
nee omdat ik van een cabrio kom en anders bang ben het TE hard te gaan missen vanaf het lekker warm weer is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenAnthonissen? of een andere...
anthonissen heeft geen fiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBuga Turnhout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenniet meer nee en daar zijn wel redenen voor heb ik via via gehoord. Buga turnhout? mja mijne komt van buga Wijnegem en mij hebben ze iets anders gezegd. Ik denk dat de waarheid ergens middenin ligt
Comment
-
De handleiding van de 500
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
alfa en fiat in turnhout is niet BUGA maar VAG, en Anthonissen zijn alfadealer-licensie wordt niet verlengd....
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBuga Turnhout.
Comment
Comment