Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
akkoord, maar dan zonder die belachelijke houten decoratie.
laat de naam 'Clubman' maar aan de Mini, deze zal wel 'Giardiniera' heten zoals zijn voorvader uit 1960
Idd, mooie locatie voor foto's, de garage was toch in de buurt /
Mijn broer heeft er ooit trouwfoto's laten trekken met hunne Mustang, ondertussen zijn die wel al uit elkaar, even terzijde.
Ik denk dat het de 1.3 Multijet met 75 pk was, dieselken.
en wat vond ji er van? Ik heb deze zelf al een dikke maand in bezit en begin er meer en meer plezier in te krijgen. Vooral het tanken is een groot plezier nu
en wat vond ji er van? Ik heb deze zelf al een dikke maand in bezit en begin er meer en meer plezier in te krijgen. Vooral het tanken is een groot plezier nu
Iets meer pit mocht wel, wagen had wel nog niet veel km's, miss was dit de oorzaak. Waar ik wel van verschoten was, de geluiddemping, aan de wielkasten hoor je wel het een en het ander, je zit er dan ook allemaal zo dicht bij. Maar heb geen sec last gehad van het lawaai van de motor! Voor zo een klein wagentje, met die velgen dan, valt het comfort binnenin meer dan mee!
Groot voordeel van die wagen, je parkeert je overal en door zijn kleine gestalte vlieg je welliswaar overal tussen, echt leuk is dat! Je wordt ook nogal bekeken als je met zoiets de baan komt afgereden.
Moest ik op het punt staan om een nieuwe wagen te kopen, dan zou deze zeker te overwegen zijn! Dit omdat ikzelf weinig of geen autostrade doe en meestal in en rond stad rij.
Comment