Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• automaatje

en afgrijselijke zetels

lijkt me trouwens een photosoepje

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
      lijkt me trouwens een photosoepje
      Allemaal tegenwoordig hè... Wat vind je van deze velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Allemaal tegenwoordig hè... Wat vind je van deze velgen?
        was mijn 2e keuze

uiteindelijk toch niet gekozen wegens te gesloten en niet sportief genoeg. Heb ze tot op vandaag nog niet in het echt gezien en zelfs amper op foto

Antwerpen is't Stad

Comment

• Daar mogen ze van mij ng 100 Abarths naast zetten, géén enkele kan tippen aan een simpele POP
          www.opelklassiek.be

Comment

• Fifth gear's Test met de 500 vs mini

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Drie keer een 500

Comment

• Zo knap.

Comment

• 500 Clubman

Comment

• Shit, da's lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Shit, da's lelijk.
                      Mooier dan de Clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Mooier dan de Clubman

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Mooier dan de Clubman
                          akkoord, maar dan zonder die belachelijke houten decoratie.
                          laat de naam 'Clubman' maar aan de Mini, deze zal wel 'Giardiniera' heten zoals zijn voorvader uit 1960
                          Last edited by ; 03/03/2008, 20:08.

Comment

• vergeef het hem. Hij is een fan van een bepaald Duits merk en kent niets van de echte klassiekers

grapje he

Antwerpen is't Stad

Comment

• Vandaag testritje gemaakt en kmoet zeggen dat het goed meegevallen is.

Comment

• Leuk!

Mooie velgen.

Comment

• Dodge, zijn die foto's in Herzele gemaakt ?

Comment

• welke motorisatie heb je getest?

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Leuk!

Mooie velgen.
                                      Idd, vinnek zelf ook, stonden em goed! En ik moet zeggen dat het niet echt stoorde ook in putten ofzo, aangezien de grote e.

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                      Dodge, zijn die foto's in Herzele gemaakt ?
                                      Idd, mooie locatie voor foto's, de garage was toch in de buurt /
                                      Mijn broer heeft er ooit trouwfoto's laten trekken met hunne Mustang, ondertussen zijn die wel al uit elkaar, even terzijde.

.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                      welke motorisatie heb je getest?
                                      Ik denk dat het de 1.3 Multijet met 75 pk was, dieselken.
                                      Last edited by ; 05/03/2008, 22:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat het de 1.3 Multijet met 75 pk was, dieselken.
                                        en wat vond ji er van? Ik heb deze zelf al een dikke maand in bezit en begin er meer en meer plezier in te krijgen. Vooral het tanken is een groot plezier nu

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                          en wat vond ji er van? Ik heb deze zelf al een dikke maand in bezit en begin er meer en meer plezier in te krijgen. Vooral het tanken is een groot plezier nu
                                          Iets meer pit mocht wel, wagen had wel nog niet veel km's, miss was dit de oorzaak. Waar ik wel van verschoten was, de geluiddemping, aan de wielkasten hoor je wel het een en het ander, je zit er dan ook allemaal zo dicht bij. Maar heb geen sec last gehad van het lawaai van de motor! Voor zo een klein wagentje, met die velgen dan, valt het comfort binnenin meer dan mee!

Groot voordeel van die wagen, je parkeert je overal en door zijn kleine gestalte vlieg je welliswaar overal tussen, echt leuk is dat! Je wordt ook nogal bekeken als je met zoiets de baan komt afgereden.

Moest ik op het punt staan om een nieuwe wagen te kopen, dan zou deze zeker te overwegen zijn! Dit omdat ikzelf weinig of geen autostrade doe en meestal in en rond stad rij.

Comment

Working...
                                          X