Oorspronkelijk geplaatst door Dodge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenfiat 500
met zo dat herenhuis dat eigenlijk een hoerenkot is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenleuk dat is op de baan van mechelen naar leuven he? Ben daar ook al een aantal keer langsgeweest
@ Jann: da's kort aan Planckendaal... en niet aan Bobbejaanland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Daar mogen ze van mij ng 100 Abarths naast zetten, géén enkele kan tippen aan een simpele POP
Ik zou er zelfs durven voor gaan, mooie velgen kunnen er later nog altijd op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenen ik moet er ooit nog eens naar toe
@ Jann: da's kort aan Planckendaal... en niet aan Bobbejaanland
Just ! Ben er al eens gaan kijken toen ik er passeerde Kent wel de prijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenJust ! Ben er al eens gaan kijken toen ik er passeerde Kent wel de prijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDe eerstvolgende zondagnamiddag dat ik tijd heb en 't schoon weer is, eens gaan spoken
Comment
-
Weekend in Parijs gezeten. Dé eyecatcher is er écht wel de Fiat 500. Je ziet er ginder al zéér veel, ik denk dat ik zo goed als elk kleur waarin 'ie leverbaar is, live heb gezien, en ook 'n pak verschillende stripings en déco's en velgen.
Prachtig.
Tot nu toe was dat "jeansblauw" (naam effe kwijt) m'n favoriet, en 'k heb er daar ook 2 gezien, maar er is een tweede favoriete kleur bijgekomen, en dat is uni rood. Met de 16" veelspaakvelgjes, zwart leder binnenin, en af.
Superknappe auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWeekend in Parijs gezeten. Dé eyecatcher is er écht wel de Fiat 500. Je ziet er ginder al zéér veel, ik denk dat ik zo goed als elk kleur waarin 'ie leverbaar is, live heb gezien, en ook 'n pak verschillende stripings en déco's en velgen.
Prachtig.
Tot nu toe was dat "jeansblauw" (naam effe kwijt) m'n favoriet, en 'k heb er daar ook 2 gezien, maar er is een tweede favoriete kleur bijgekomen, en dat is uni rood. Met de 16" veelspaakvelgjes, zwart leder binnenin, en af.
Superknappe auto.
Gisteren eentje in het babyblauw gezien; is dat wat je met 'jeansblauw' bedoelt? Lekker retro in elk geval.
Comment
-
Babyblauw
Van dat middenblauw vind ik niet meteen een foto.
Comment
-
Er staat in dit topic blijkbaar nog niks over de 500 by Castagna (dat eerder al enkele MINI's MkI. opleukte)
Binnenin wel vet, maar buiten vind ik het maar een allegaartje. Duotone kan mooi zijn, maar dit is geforceerd.
Comment
-
Comment
-
Zeker dat je geen 'Mod Blue' bedoelt? Lijkt in elk geval meer op Babs' mysticblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenFifth gear's Test met de 500 vs mini
Comment
Comment