Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    zeg me: waar?
    In Ham

Op de E313
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk Berichten
      Vraagje :

Weet er iemand wat dit is :

[ATTACH]52108[/ATTACH]

een geheimzinnig knopje

Comment

Onze 500 werd afgelopen week geleverd.

Hij staat nog enkele dagen bij de dealer en ik heb nog niet door de handleiding kunnen bladeren.

Vraagje :

[ATTACH]52108[/ATTACH]

P.
        Dat heb ik niet op de mijne.... kan het hier ook niet terugvinden in mijn handleiding bizar

trouwens ook interesse om naar de italo meet te komen 21 juli

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

Hij staat nog enkele dagen bij de dealer en ik heb nog niet door de handleiding kunnen bladeren.

Vraagje :

[ATTACH]52108[/ATTACH]

P.

Moest het een wedstrijdvraag zijn dan zou ik gokken op een aansluitmogelijkheid (12V , usb, ipod.......).

Laat het eens weten als je het boekje hebt gelezen.

Comment

Vraagje :

[ATTACH]52108[/ATTACH]

P.
            een vreemd symbool, maar vooral een ongebruikelijke plaats om een knop te plaatsen. is dat geen after-market afstandsbediening voor een automatische poort, of iets dergelijks?

Comment

• Gevonden !

Het is geen knop maar een 'dock' voor een navigatieschermpje.

Zie bladzijde 6 en verder in deze link :

P.

Comment

Gevonden !

P.
                heb jij die blue en me nav er bij genomen?

Antwerpen is't Stad

Comment

Gevonden !

P.
                  alé, dan had ik toch 5 op 10 gekregen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                    heb jij die blue en me nav er bij genomen?
                    Ja, Maakt daar dus blijkbaar deel van uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                      alé, dan had ik toch 5 op 10 gekregen zeker

Sorry hoor, maar de term 'aansluitmogenlijkheid' gevolgd door een opsomming van enkele producten die daarvoor dan in aanmerking zouden kunnen komen verdient echt geen 5 op 10.

Meer nog : Het is mijn overtuiging dat eenieder die een dermate vaag taalgebruik hanteert binnen de context van een specifieke vraagstelling zoals de mijne er eigenlijk beter aan zou doen om helemaal geen antwoord te geven.

Immers, waar zouden we eindigen als we dergelijke antwoorden zouden belonen met een 5 op 10 ?

Moeten we dan ook de mensen die als anwoord iets geopperd hadden in de trant van " misschien is het een reserve schakelaar voor de bediening van het tankluikje" ook maar royaal belonen met een ruime voldoende ?

Ah ja ! want het betreft in dat geval immers ook een insinuatie op iets dat te maken heeft met het elektrisch circuit van de wagen.

Ik zeg dus volmonding : NEEN, dit is zeker geen 5 op 10 waard !

U krijgt van mij dan ook precies die quotatie waar U mijns inziens recht op heeft .

En vooraleer ik ze geef, wil ik nog even mijn overtuiging delen over het feit dat elkeen zal inzien dat deze quotatie vooral is ingegeven door een sterk gevoel voor naastenliefde mijnentwege !

Voilá : 4,5 / 10

Volgende keer beter !

P.

Comment

• zijn er hier met ervaring wat de fiat 500 betreft,kzou eentje willen kopen,maar zit nog tetwijfelen...ook moeilijk wat de kleur betreft,zag bij Buga in Geel een bruine staan,presies ook mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                          zijn er hier met ervaring wat de fiat 500 betreft,kzou eentje willen kopen,maar zit nog tetwijfelen...ook moeilijk wat de kleur betreft,zag bij Buga in Geel een bruine staan,presies ook mooi
                          klik even op de link in mijn handtekening hieronder. Daar staan al mijn ervaringen met mijn 500 op een rijtje

Antwerpen is't Stad

Comment

• Exclusive Fiat 500 Loaner Car for Ferrari Owners

Two hundred exclusive Fiat 500 vehicles, from which 60 units are going to the UK, have been set aside for European Ferrari customers requiring a loaner vehicle during servicing. Ferrari has chosen the small Fiat for its clients who appreciate Italian style, and like unique products.

Based on the 500 Sport version with traditional Ferrari red paintwork, the exclusive special editions are fitted with the 1.4-litre 100 bhp engine and offer a tuned exhaust system by long time Ferrari components supplier, Magneti Marelli.
                            Also included: red brake callipers, a sports pedal set, special black steering wheel with red stitching, and 16-inch alloy wheels. Other features include automatic climate control, electric sunroof, prestigious Frau leather interior, stereo, fog lights, numbered plate on the dashboard and Limited Edition wording on the kick plates.

Exclusive Fiat 500 Loaner Car
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• rood

wit - geel - rood

Comment

• iemand intresse voor een groepsaankoop van 500 abarthjes? zodat ieders van ons een leuk procentje kan afdwingen...

ik zie zo'n abarth zitten als 2de auto en voor men vrouwke, al zal ik er zelf zeer veel met weg zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  iemand intresse voor een groepsaankoop van 500 abarthjes? zodat ieders van ons een leuk procentje kan afdwingen...

ik zie zo'n abarth zitten als 2de auto en voor men vrouwke, al zal ik er zelf zeer veel met weg zijn
                                  Koop jij maar een Corsa OPC
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

kuis je mond met zeep jij. Het gaat hier over auto's met charisma, niet over tjoeningbakken

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                      kuis je mond met zeep jij. Het gaat hier over auto's met charisma, niet over tjoeningbakken
                                      Waarom denk je anders dat ik TCT een Corsa OPC "aanraad"?
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        maar die 5OO abarth is zooooo schattig
                                        Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                        éla éla

*neemt bruin zeep van lotuzzz en geeft ze aan dédé*

spoelen zeg ik u SPOELEN!

Comment

• 500 Abarth ne keer kunnen voelen en ruiken dit weekend, i'm

Trouwens, iemand een idee waar de Abarth dealers komen in België?
                                          Last edited by ; 11/08/2008, 02:45.

Comment

Working...
                                          X