Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Abarth 500 configuratore
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Nice, al versta ik van de opties niet te veel...echt niemand een idee waar we in Vlaanderen dealers mogen verwachten?

Comment

• de eerste Belgische dealer zou eind dit jaar volgen. nl Buga Berchem.

Ik dacht te hebben gehoord dat er maar 2 dealers in belgie zouden komen

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Alle jeuj Berchem...en als ze 't een beetje logisch aanpakken komt die andere waarschijnlijk in Luik, Charleroi of Bergen...dan pas ik toch ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
            Alle jeuj Berchem...en als ze 't een beetje logisch aanpakken komt die andere waarschijnlijk in Luik, Charleroi of Bergen...dan pas ik toch ze...
            Antwerpen is nu éénmaal de grootste vlaamse stad hé en ook een "modestad" dus is berchem een logische beslissing

Comment

• Buga Geel?

Comment

• Buga Geel zou ik ook beter vinden.
                Even off topic, in de showroom in Geel stond vorige week een zwarte Alfa Romeo 8C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Buga Geel zou ik ook beter vinden.
                  Even off topic, in de showroom in Geel stond vorige week een zwarte Alfa Romeo 8C

Hopelijk morgen ook nog!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ‘Fiat werkt aan hybride 500’
                    18 augustus 2008 · Tekst Alexander Inia
                    Andere fabrikanten hebben al hybrides in het gamma, maar Fiat gooide het tot toe op T-Jets en moderne diesels. Maar Fiat zit niet stil en is druk bezig met een hybride variant van de 500.
                    Dat meldt Motor Authority. De hybride 500 krijgt naar verluidt een 0,9-liter tweecilinder turbomotor onder de kap, gecombineerd met een accupakket. Een transmissie met dubbele koppeling draagt ook bij aan een lager verbruik. Naar verluidt komt het verbruik rond de 80 mpg (2,94 liter per 100 kilometer) te liggen. De CO2-uitstoot komt volgens de berichten onder de 90 gram per kilometer te liggen.
                    Volgens onze collega’s van AutoExpress debuteert Fiats nieuwe tweecilinder volgend jaar op het Engelse Goodwood Festival of Speed. De acculoze versie van de 0,9-liter tweecilinder komt in meerdere versies met vermogens tussen 65 en 110 pk. Eind 2009 moeten de eerste Fiats met de nieuwe motor in de showrooms komen te staan. Op de hybride 500 is het nog wachten tot 2011.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Buga Geel zou ik ook beter vinden.
                      Die stond de afgelopen 2 weken hier in Wijnegem. Is voor de voorstelling van de Mito. Die 8C is van de baas van Buga

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                        Die stond de afgelopen 2 weken hier in Wijnegem. Is voor de voorstelling van de Mito. Die 8C is van de baas van Buga
                        I know

Comment

• Wie valt het nog op dat je amper 500's ziet
                          Het is al zeker 2 weken geleden dat ik er nog eentje zag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Wie valt het nog op dat je amper 500's ziet
                            zal van buurt tot buurt afhangen, hier rijden ze vrij vlot de showroom uit
                            en je moet ook rekening houden dat ze nog niet vlot leverbaar zijn

Comment

• Dit weekend in Parijs geweest, daar rijden er toch wel veel rond...

Trouwens, iemand op m'n werk heeft bij een Fiat-dealer in Harelbeke gehoord dat je ook bij je Fiat-boer een Abarth zal kunnen bestellen...

Comment

ik elke dag minstens eentje

Antwerpen is't Stad

Comment

Regio Halen (Zelem) snort thans regelmatig een Azure-blauwe voorbij

Ook een rode zie ik af en toe...

maar voor de rest heb ik dat gevoel ook voor onze regio

Comment

ik elke dag minstens eentje
                                    Typische reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Typische reactie
                                      ik lieg niet he. Jij ziet er trouwens ook bijna elke dag eentje. Ik denk zelfs dat we het over dezelfde hebben.

Al staat hij de laatste tijd minder in het zicht geparkeerd vanop straat

Antwerpen is't Stad

Comment

ik lieg niet he. Jij ziet er trouwens ook bijna elke dag eentje. Ik denk zelfs dat we het over dezelfde hebben.

Al staat hij de laatste tijd minder in het zicht geparkeerd vanop straat
                                        Yep, hij staat altijd in de zijstraat tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Yep, hij staat altijd in de zijstraat tegenwoordig.
                                          deze ochtend hing er een groot cadeautje van een duif op de motorkap. Morgen de eigenaar eens aanraden voor dat er af te wassen want ziet er niet uit op dat wit

Misschien kan je hem eens helpen als je tijd hebt

Antwerpen is't Stad

Comment

Working...
                                          X