Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenAlle jeuj Berchem...en als ze 't een beetje logisch aanpakken komt die andere waarschijnlijk in Luik, Charleroi of Bergen...dan pas ik toch ze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBuga Geel zou ik ook beter vinden.
Even off topic, in de showroom in Geel stond vorige week een zwarte Alfa Romeo 8C
Hopelijk morgen ook nog!
Comment
-
‘Fiat werkt aan hybride 500’
18 augustus 2008 · Tekst Alexander Inia
Andere fabrikanten hebben al hybrides in het gamma, maar Fiat gooide het tot toe op T-Jets en moderne diesels. Maar Fiat zit niet stil en is druk bezig met een hybride variant van de 500.
Dat meldt Motor Authority. De hybride 500 krijgt naar verluidt een 0,9-liter tweecilinder turbomotor onder de kap, gecombineerd met een accupakket. Een transmissie met dubbele koppeling draagt ook bij aan een lager verbruik. Naar verluidt komt het verbruik rond de 80 mpg (2,94 liter per 100 kilometer) te liggen. De CO2-uitstoot komt volgens de berichten onder de 90 gram per kilometer te liggen.
Volgens onze collega’s van AutoExpress debuteert Fiats nieuwe tweecilinder volgend jaar op het Engelse Goodwood Festival of Speed. De acculoze versie van de 0,9-liter tweecilinder komt in meerdere versies met vermogens tussen 65 en 110 pk. Eind 2009 moeten de eerste Fiats met de nieuwe motor in de showrooms komen te staan. Op de hybride 500 is het nog wachten tot 2011.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBuga Geel zou ik ook beter vinden.
Even off topic, in de showroom in Geel stond vorige week een zwarte Alfa Romeo 8C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenDie stond de afgelopen 2 weken hier in Wijnegem. Is voor de voorstelling van de Mito. Die 8C is van de baas van Buga
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWie valt het nog op dat je amper 500's ziet
Het is al zeker 2 weken geleden dat ik er nog eentje zag.
en je moet ook rekening houden dat ze nog niet vlot leverbaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWie valt het nog op dat je amper 500's ziet
Comment
-
Ook een rode zie ik af en toe...
maar voor de rest heb ik dat gevoel ook voor onze regio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik elke dag minstens eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTypische reactie
Al staat hij de laatste tijd minder in het zicht geparkeerd vanop straat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik lieg niet he. Jij ziet er trouwens ook bijna elke dag eentje. Ik denk zelfs dat we het over dezelfde hebben.
Al staat hij de laatste tijd minder in het zicht geparkeerd vanop straat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenYep, hij staat altijd in de zijstraat tegenwoordig.
Misschien kan je hem eens helpen als je tijd hebt
Comment
Comment