Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• over het interieur waren alle testen heel erg positief...

en octa+ heeft deze 1.3 diesel in z'n opel astra break... misschien kann je hem eens vragen of die tegemoet komt??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
      over het interieur waren alle testen heel erg positief...

en octa+ heeft deze 1.3 diesel in z'n opel astra break... misschien kann je hem eens vragen of die tegemoet komt??
      m'n pa heeft die eens getest tijdens die testweken van Opel, zo'n Astra break 1.3CDTI. conclusie: schiet zwaar tekort in die Astra break.

maar heb die zelf al gereden in 'n nieuwe Corsa, en daar viel die zeer goed mee qua vinnigheid, dus ik vermoed dat dat in de 500 wel zal meevallen.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Zo'n 1.3 moet toch als gegoten zitten in een klein wagentje als de 500

Maar uit nostalgie verkies ik hier ook een naftje. En dat moet dus geen zware zijn
        Ik vind hier dat Fiat nog niet straf genoeg uit de hoek is gekomen: die had gewoon achteraan moeten zitten

en dan vergeet ik nog de deurtjes verkeerd

Comment

• Stel u eigen Trepiùno samen in deze configurator .

Last edited by Dane; 07/07/2007, 13:28.
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• mooie site. maar ik wil de eindprijs niet weten.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• Het ideale wagentje om eens wit te nemen.

Comment

• Spijtig dat ze het wagentje niet onder een uitstoot van 105g co²/km kunnen houden, anders nog een mooie korting van 15%. De diesel blijft onder de 115g dus da's nog wel 3%.

Maar je kan niet anders dan verliefd worden op dat ding...

Comment

• Ik heb em heel sober gehouden met een speciale velgkeuze.

Comment

• vette velgjes full plexi ofzo.

Ik heb trouwens vrijdag al eentje besteld. Wel op 1/43. Solido brengt deze een van de op de markt in het wit met het panoramisch dakje (zoals het prototype dus)

en dan ook maar ineens de originele 500 in het wit mee besteld om ernaast te zetten

Antwerpen is't Stad
                      en al de rest is parking!!

Comment

• wit met die velgen zou ook wel vetjes zijn.

maar ik heb al ne witte, ne zwarte en ne grijze... ik wil eens een kleureke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Om de koffer geef ik geen zak
                          Achteraan ga je minder plaats hebben dan in een MINI ( ook met de aflopende daklijn ), geef ik eigenlijk ook niet veel om.

en het belangrijkste; de motoren
                          Er is geen motor van de 500 die volgens mij rendeert op autosnelweggebruik ( de 1.3diesel is veel te klein, de benzine motoren moet ik niet hebben )

En het interieur staat me niet aan, ik kan met niet van de indruk ontdoen dat het niet cheap oogt ( volgens mij oogt het goedkoop )
                          De kleur van uitvoering doet veel, maar toegegeven het "ziet" er soms cheap uit. Je moet natuurlijk ook rekening houden met kostenbesparende ingrepen, anders zou het karretje misschien meer als een mini gaan kosten.
                          Al sprak men in AG toch over een zorgvuldig geassembleerd interieur, dus denk ik wel dat dat snor zit.
                          Last edited by ; 09/07/2007, 16:07.

Comment

• de nieuwe 500 is reeds gespot op de E17

Comment

• Comment

• Comment

• schitterend

Comment

• leuk ding. zijn er daarvan al definitieve prijzen? en is dat spul te verkrijgen met automaat of robot-bakje?

Comment

• Wanneer staat hij in BE in de showroom?
                                      Ik vind op fiat.be geen prijzen of uitvoeringen

Comment

• Als 'ie in het zwart is is de achterkant niet mooi, de achterlichten steken af tegen donkere kleuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Als 'ie in het zwart is is de achterkant niet mooi, de achterlichten steken af tegen donkere kleuren...
                                          Donkere achterlichten nemen dan :-)
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X