geeft fiat nu op al z'n modellen 5j garantie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWanneer staat hij in BE in de showroom?
Ik vind op fiat.be geen prijzen of uitvoeringen
De uitvoeringen zijn Pop, Sport en Lounge .
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenleuk ding. zijn er daarvan al definitieve prijzen? en is dat spul te verkrijgen met automaat of robot-bakje?
De 1.3 diesel heeft alleen recht op een manuele 5-bak .
De prijzen liggen tussen de 11000€ en de 16000€ .
( bron: Autogids )- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenNormaal gezien staat hij in januari in de showrooms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenNormaal gezien staat hij in januari in de showrooms .Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenoktober/begin november heb ik van mijn verkoper vernomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZeker 16"-velgen nemen hè .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenhet probleem is wel dat de abarth velgen niet in 16" bestaan maar enkel 15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAndere velgen nemen dan hè .
we zien nog wel
Comment
-
Comment
-
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBest wel redelijk .
Comment
-
De Fiat 500 staat op het chassis van de Panda , de startprijs van de Panda in Italie is 8.770€ , die in Belgie is 8.525€ .
Dus , hopelijk zijn de prijzen vergelijkbaar .
BTW de carconfigurator van www.fiat.be is wel een aanrader om een gedacht te hebben van mogelijk is maar je moet wel een beetje Italiaans kennen .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
Comment
-
Zo'n leuk ding he
Maar heb ook gelezen dat de zitpositie zo'n beetje halfhoog is, zoals in de Panda... En als er nu iéts is dat ik belangrijk vind, is het dat de zetel dicht genoeg bij de grond kan...
Om maar te zeggen: 'k Wil er zeker eens mee gaan rijden
Comment
Comment