Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ergonomie? ik vind het feit dat je enkel via iTunes liedjes kan overzetten nochtans niet zo ergonomisch, maar bon, dat is offtopic.
Ik vind het superhandig , het gaat misschien wel minder snel, maar je kan makkelijk muziek en video's naar de iPod overzetten. Het enige dat ik echt slecht vind is het overzetten van photo's...
De goedkoopste dieseluitvoeringen van een paar concurrenten:
Fiat Panda: 10175€
Kia Picanto: 10500€
Citroën C1: 11300€
Peugeot 107: 11350€
Renault Clio: 11400€
Toyota Aygo: 11800€
VW Fox: 12000€ Fiat 500: 12500€
Lancia Ypsilon: 13500€
Mini Cooper D: 20 300€ (is er geen One D beschikbaar?)
De goedkoopste dieseluitvoeringen van een paar concurrenten:
Fiat Panda: 10175€
Kia Picanto: 10500€
Citroën C1: 11300€
Peugeot 107: 11350€
Renault Clio: 11400€
Toyota Aygo: 11800€
VW Fox: 12000€ Fiat 500: 12500€
Lancia Ypsilon: 13500€
Mini Cooper D: 20 300€ (is er geen One D beschikbaar?)
Geen one D, juist de Cooper D
De Fiat zal het moetenhebben van zijn looks, want puur op de prijs zal hij het niet winnen
De Fiat zal het moetenhebben van zijn looks, want puur op de prijs zal hij het niet winnen
'k Denk dat er veel 1200'jes gaan verkocht worden.
Wie zo'n autootje koopt, maalt toch niet echt om prestaties. Als je op de aankoopprijs 2000€ kan besparen (op een al reeds klein bedrag) dan kan je even goed een naftje nemen...
Voor 2000€ tank je al heel wat literjte Euro95...
Vermits deze autootjes vooral als stadsauto of 2e auto zullen verkocht worden, zie ik dat 1200'je nog wel goed scoren.
Het autootje zal ook heel goed scoren bij vrouwen en die geven helemaal al niet zoveel om prestaties.
De 500 kan zich best een paar kleinere kantjes permitteren, hij maakt dat goed door z'n aaibaarheidsfactor.
De gekte rond de mediagenieke Fiat 500 is nog lang niet ten einde. In het weekend van 8 en 9 juli bezochten 600.000 Italianen de Fiat-showrooms om de kleine te zien en werden 46.000 proefritten gemaakt.
Europees gezien is de auto eveneens een succes: alhoewel de auto alleen Italië te zien is, zijn er wereldwijd al 40.000 orders geplaatst. Dat betekent dat de productie van 2007 al bijna uitverkocht is. Dit jaar rollen namelijk 58.000 exemplaren uit de fabriek in het Poolse Tychy, in 2008 zijn dat er 120.000.
De komende tijd wordt het 500-gamma snel uitgebreid. Eerst is er de 500 Abarth, later komt een superzuinige 0,9-liter turbomotor beschikbaar. Bij Fiat wordt bovendien nagedacht over meerdere nieuwe carrosserievarianten van de 500. De driedeurs stationwagen en de cabriolet komen er zonder meer aan.
In 2010 brengt Fiat de 500 ook naar de Amerikaanse markt, waardoor de jaarlijkse productie nog verder gaat stijgen. In Nederland moeten we nog tot november wachten tot de importeur de eerste 500 levert.
De goedkoopste dieseluitvoeringen van een paar concurrenten:
Fiat Panda: 10175€
Kia Picanto: 10500€
Citroën C1: 11300€
Peugeot 107: 11350€
Renault Clio: 11400€
Toyota Aygo: 11800€
VW Fox: 12000€ Fiat 500: 12500€
Lancia Ypsilon: 13500€
Mini Cooper D: 20 300€ (is er geen One D beschikbaar?)
Eerlijk gezegt , ik geef dan nog liever 2500€ meer voor een 500 tje dan gezien te worden in een Picanto , Fox , C1 , Aygo , .....
Comment