Gingen ze geen 900 cc 2-cilinder uitbrengen ? Dat zou gewoonweg FANTASTISCH zijn !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenAls 't is voor de prijs naar beneden te halen, graag
Mss ook nog een speciale versie uitbrengen? Met motor vanachter en deurtjes verkeerd? Die mag voor mij dan wel iets meer kosten, als ze die zouden uitbrengen
Achteruitrijden he Tigra
Ter land ter zee en in de lucht met Van Duin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGingen ze geen 900 cc 2-cilinder uitbrengen ? Dat zou gewoonweg FANTASTISCH zijn !
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam,
maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag.
Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor.
Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm,
en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug.
De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
autoweek.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIn 2009 Tweecilinder turbo voor 500 en Panda.
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam,
maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag.
Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor.
Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm,
en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug.
De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
autoweek.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIn 2009 Tweecilinder turbo voor 500 en Panda.
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam,
maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag.
Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor.
Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm,
en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug.
De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
autoweek.nl
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenMisschien zit er dan een belastingsvoordeel op die 900. Dan wordt hij goedkoper dan al zijn concurenten
Comment
-
Heb er in Italië voor het eerst in het echt gezien (van ver weliswaar, heb helaas ook geen foto kunnen nemen ). Een rode, een witte en een zwarte met 15" abarth-wieltjes , die imo te klein zijn. Ik zou, moest ik er eentje kopen, voor de 16" spaakwieltjes gaan , een witte met rood vanbinnen. Ik vind het zo mooi dat ik er een schaalmoddeletje van gekocht heb .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHeb er in Italië voor het eerst in het echt gezien (van ver weliswaar, heb helaas ook geen foto kunnen nemen ). Een rode, een witte en een zwarte met 15" abarth-wieltjes , die imo te klein zijn. Ik zou, moest ik er eentje kopen, voor de 16" spaakwieltjes gaan , een witte met rood vanbinnen. Ik vind het zo mooi dat ik er een schaalmoddeletje van gekocht heb .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k denk dat dit een autoke wordt waarbij de kleur heel belangrijk is
Comment
-
Ik ben één van die mensen die puur voor de look valt én voor de nostalgie. Het heeft niet veel gescheeld of ik had ooit tijdens mijnen studententijd een originele Cinquecento gekocht i.p.v. mijn Dafje 33.
Als ik geld teveel zou hebben, kocht ik mij een nieuwe 500 ... naast een aantal andere dromen
Comment
-
Idem hier. Die nieuwe Conquecento is thé hottest thing in town, voor 't moment (of binnenkort). 'k Ben er compleet weg van, zo knap is 't ding. Ik vind 'm zelfs chiquer, knapper, toffer en vooral guitiger dan de MINI Mk.II. De éérste BMW-MINI was ook nog tof en guitig en BCBG maar tergelijkertijd nog altijd down to earth, de nieuwe is me te opgeblazen, niet meer "cute".
Comment
-
Ik ga m'n "schoonmama" er eentje kunnen verlappen denk ik
In haar jeugd hadden ze zo'n oud 500-spullementje en ze werd redelijk gek toen ze hem op mijn rondslingerende Autogids zag staan
Eerst moet haar twingo easy wel uiteenvallen, maar dat is een kwestie van mij daar eens mee te laten bollen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ga m'n "schoonmama" er eentje kunnen verlappen denk ik
In haar jeugd hadden ze zo'n oud 500-spullementje en ze werd redelijk gek toen ze hem op mijn rondslingerende Autogids zag staan
Zo van: "hebde de nieuwe 500 al gezien?"
Ikke: dat zou nu nog eens een bakske voor u zijn als opvolger van de half gare justy.
het zou een hele prestatie zijn mocht ik hun kunnen overhalen om, 25 jaar na hun vorige fiat-debacle, voor zo'n 500 te doen kiezen.
ik hoor ze het nog zeggen: nooit nog fiat hier in huis
Comment
Comment