Oorspronkelijk geplaatst door dédé
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, de auto's stonden inderdaad afgeschermd, ik ging zo voorbij dat hekje en opeens neemt een van die bewakers mij bij m'n arm en vraagt me of ik alleen binnenga om de auto's te fotograferen, ik zei ja en hij liet me los ... Om de eigenaar van de 500 aan te spreken moest je wel een mondje Italiaans spreken vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, Italianen en andere talen... Alhoewel dat er bij zijn die het kunnen.
Comment
-
filmpjes van de voorstelling
+ YouTube Video
en nog eentje van de 50e verjaardag van het originele model daar net voor
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAutoweek heeft 'm ook gereden! Mooie review.
Ben nog meer verkocht nu...
hele leuke review inderdaad. Bedankt omdeze te posten. Ik kijk al uit naar het salon in Brussel in Januari wanneer ik met de bestelbon in de hand buiten wandel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenvandaag men eerste in het echt gezien op het circuit van Zolder... it was love at first sight
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenhele leuke review inderdaad. Bedankt omdeze te posten. Ik kijk al uit naar het salon in Brussel in Januari wanneer ik met de bestelbon in de hand buiten wandel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDan gaat ge misschien toch den eerste zijn op 't forum!
* jaloers *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten* jaloers *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZie dat ge er voor hem nog eentje te pakken krijgt hè.
Comment
-
ik heb thuis beloofd met de 205 een jaartje te rijden voor ik een nieuwe zou kopen. Als ik hem op het salon bestel zal het niet veel schelen tegen dat ik hem heb.
Het is alleszinds niet men bedoeling om hem perse als eerste te hebben hier op het forum. Hoewel het wel leuk zou zijn
en Tigra dan doen we de geplande fotoshoot he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenKnap!
Alleen die Italiaanse driekleur vind ik nogal onnodig.
maar die striping is gewoon af
Comment
Comment