Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
    gezocht is veel gezegd. Heb wel de hele tijd toen ik ernaast stond (was achter een lint) rondgekeken of er niemand mij in het oog aan het houden was. Dat had dan evt de eigenaar kunnen zijn
    Ja, de auto's stonden inderdaad afgeschermd, ik ging zo voorbij dat hekje en opeens neemt een van die bewakers mij bij m'n arm en vraagt me of ik alleen binnenga om de auto's te fotograferen, ik zei ja en hij liet me los ... Om de eigenaar van de 500 aan te spreken moest je wel een mondje Italiaans spreken vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Ja, de auto's stonden inderdaad afgeschermd, ik ging zo voorbij dat hekje en opeens neemt een van die bewakers mij bij m'n arm en vraagt me of ik alleen binnenga om de auto's te fotograferen, ik zei ja en hij liet me los ... Om de eigenaar van de 500 aan te spreken moest je wel een mondje Italiaans spreken vrees ik.
      ik wou gewoon eens met men sleutels voor zijn/haar neus zwieren en dan teken doen naar de 500. Of anders Engels he... alhoewel... italianen

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Ja, Italianen en andere talen... Alhoewel dat er bij zijn die het kunnen.

Comment

Ja, Italianen en andere talen... Alhoewel dat er bij zijn die het kunnen.
          Ben er in Rome begin dit jaar buiten op de luchthaven en in het hotel toch niet veel tegen gekomen. Had beter een half jaar gewacht om te gaan had ik al eens een fiat garage kunnen binnen stappen. Nadeel is dan wel dat ik alleen had kunnen gaan wegens geen vriendin meer

Antwerpen is't Stad

Comment

• Ja, als ze er geld mee kunnen verdienen, kunnen ze plots wel een andere taal... Just kidding... Wacht tot de 500'jes in België arriveren.
            Last edited by ; 09/08/2007, 15:42.

Comment

• filmpjes van de voorstelling
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en nog eentje van de 50e verjaardag van het originele model daar net voor
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Antwerpen is't Stad

Comment

• Autoweek heeft 'm ook gereden! Mooie review.

+ YouTube Video

Ben nog meer verkocht nu...

Comment

Autoweek heeft 'm ook gereden! Mooie review.

Ben nog meer verkocht nu...

hele leuke review inderdaad. Bedankt omdeze te posten. Ik kijk al uit naar het salon in Brussel in Januari wanneer ik met de bestelbon in de hand buiten wandel

Antwerpen is't Stad

Comment

vandaag men eerste in het echt gezien op het circuit van Zolder... it was love at first sight

Die spoiler, is die standaard? Ik vind hem eigenlijk niet mooi.

Comment

hele leuke review inderdaad. Bedankt omdeze te posten. Ik kijk al uit naar het salon in Brussel in Januari wanneer ik met de bestelbon in de hand buiten wandel
                      Dan gaat ge misschien toch den eerste zijn op 't forum!

Comment

Dan gaat ge misschien toch den eerste zijn op 't forum!

* jaloers *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          * jaloers *

Zie dat ge er voor hem nog eentje te pakken krijgt hè.

Comment

Zie dat ge er voor hem nog eentje te pakken krijgt hè.
                            Ik heb spijtig genoeg geen nieuwe wagen nodig

Comment

• ik heb thuis beloofd met de 205 een jaartje te rijden voor ik een nieuwe zou kopen. Als ik hem op het salon bestel zal het niet veel schelen tegen dat ik hem heb.

Het is alleszinds niet men bedoeling om hem perse als eerste te hebben hier op het forum. Hoewel het wel leuk zou zijn

en Tigra dan doen we de geplande fotoshoot he

Antwerpen is't Stad

Comment

• all right

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Knap!
                                      Alleen die Italiaanse driekleur vind ik nogal onnodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Knap!
                                        Alleen die Italiaanse driekleur vind ik nogal onnodig.
                                        zoals hij daar staat zou ik hem ook nemen. Die velgen, die striping, dat interieur. Enkel zou ik het iets meer creme-kleurige wit nemen

maar die striping is gewoon af

Antwerpen is't Stad

Comment

• Mij mag je hem zo geven.

Comment

Working...
                                          X