Zo zou ik hem bestellen, ik moet geen grote velgen hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOm uw topic niet te vervuilen zet ik het hier maar:
als die 500 zo'n lange wachtlijsten gaat geven, is die mss ook interessant voor de VERKOPER als heel jonge tweedehands?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenvoor de koper bedoel je zeker (want die zal dan de verkopre worden)... wat een wereld
Nee... ik wil maar zeggen: ik weet niet hoeveel je voor de jouwe hebt moeten geven. Stel nu dat je die in februari (kan dat?) al reeds kan hebben. We zullen veronderstellen dat je 14.000 euro hebt moeten geven (een wilde gok). Als er zo'n lange wachtlijsten gaan blijven, dan kan je hem mss voor bijna hetzelfde bedrag terug verkopen in november (bijvoorbeeld), aan een ongedurige fan
Neenee... verkoop em niet te rap. Damn... verkopen, je hebt em nog niet eens
Maar je snapt wel m'n redenering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIn de volgende Autogids is er een test van de Fiat 500 1.3 Jtd met een DVD van de test er bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWe zullen veronderstellen dat je 14.000 euro hebt moeten geven (een wilde gok).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIn de volgende Autogids is er een test van de Fiat 500 1.3 Jtd met een DVD van de test er bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenDoe daar nog maar wat bij
Rijk volk is iets vies
En ik koop ook nog is de autogids
Comment
Comment