Oorspronkelijk geplaatst door Kermit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtenik denk dat veel mensen verliefd zijn op dit wagentje :-)
in frankrijk moet je maar 200 euro bijbetalen voor de 16inch ipv de 15, dus zou toch ook de 16 nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk BerichtenIs dat Prodi? Is die vermagerd.. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtennog een paar leuke foto's gevonden van de italiaanse president, schumacher en di montezemolo in de nieuwe 500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZiet er mij wel een mooie versie, die velgen zien er zeer retro en goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenis de limited edition die is uitgekomen voor de eerste 500 bestellingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenLeuke DVD bij Autogids ( maar wat een janet die dat presenteert )
En die oude reclame filmpjes, hilarisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenis die nu te koop? If so moet ik snel even naar de winkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenzat al in de brievenbus ( abo-houder )
schandalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtenik ben ook geabonneerd, en ik heb het nog NOOIT op dinsdag al ontvangen, vaak woensdag en ook vaak pas donderdag
schandalig
ik wacht wel gewoon tot morgen om het te gaan kopen. Lees autogids normaal nooit maar nu zal ik eens een uitzondering maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtenik ben ook geabonneerd, en ik heb het nog NOOIT op dinsdag al ontvangen, vaak woensdag en ook vaak pas donderdag
schandalig
Maar we krijgen het precies wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten,Onze facteur blijft thans dikwijls opt cafe hangen ( post maar rond 12 uur krijgen )
Comment
-
Heb die vandaag ook gehad , het is de eerste keer dat ik de autogids gekregen heb de dinsdag anders is het de donderdag en soms de woensdag .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenStelt anders eens een PV'ke op.
Zolang ik ( al ) mijn post krijg is het goe, ofdat het nu om 9 uur of om 12 uur is, I don't care
Diene mens doet zijn beroep graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenVoor wa?
Zolang ik ( al ) mijn post krijg is het goe, ofdat het nu om 9 uur of om 12 uur is, I don't care
Diene mens doet zijn beroep graag
dit jaar in juli, zalig gewoon, was steeds tussen half 10 en 11u thuis, en elke dag betaald tot 13u
Comment
Comment