Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Voor wa?
    T'woa mor e graptje wé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichten
      is ook een leuke job, ik heb er nu al 3 keer vakantiewerk gedaan

dit jaar in juli, zalig gewoon, was steeds tussen half 10 en 11u thuis, en elke dag betaald tot 13u
      Ik denk ook wel dat het een fijn jobke is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        T'woa mor e graptje wé.
        da had ik door ( mss beter een smileyke bijgezet )

Comment

da had ik door ( mss beter een smileyke bijgezet )
          't Is soms moeilijk om een geschreven boodschap goed te laten overkomen hè. Smiley's kunnen al veel helpen.

Comment

• 5 STERREN
            Er zijn weer een paar nieuwe auto’s door Euro NCAP tegen het blok gezet. Het gaat om de Fiat 500, Renault Twingo, Kia Cee’d en Peugeot 308, waarbij ze allemaal 5 sterren haalden… behalve de Twingo!
            En dat is natuurlijk een tegenvaller voor Renault dat prat gaat op vijf Euro NCAP-sterren voor elk model. Maar goed, de Twingo heeft er dus vier en dat komt omdat de onderzijde van het dashboard in tegenstelling tot dat van de vijf-sterren-500 een potentieel gevaar vormt voor de knieën en dijbenen van zowel de bestuurder en de passagier. De standaard knie-airbag van de fiat 500 bewijst hiermee dus zijn meerwaarde.
            Nog een minpuntje voor de Twingo was dat de door Renault aanbevolen kinderzitjes niet op de achterbank pasten met de stoelen in de NCAP-testpositie. Voor kindveiligheid dus nul sterren, de 500 haalde er op dit onderdeel drie binnen.
            Twee klassen hoger werden de Kia Cee’d en de nog uit komen Peugeot 308 gecrasht, beide haalden vijf sterren. Voor Peugeot misschien niet zo bijzonder, maar voor Kia was het een heugelijk moment aangezien het de eerste keer was dat een auto van het Koreaanse merk zoveel sterren haalde.

Een overzicht van de behaalde sterren:

500 Twingo 308 Cee’d
            volwassenen
            voorin: 5 4 5 5

kinderveiligheid: 3 2 4 4

voetgangers
            veiligheid: 2 2 3 2

Wel zware afgang voor Renault.
            Eerst in de schaduw komen te staan qua design en populariteit en dan nu,w aar de Renault beter had kunnen zijn, scoort hij lager dan de 500

Comment

• Zalig, de Kia Cee'd ook 5 sterren!!
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Zalig, de Kia Cee'd ook 5 sterren!!
                idd, maar dat is offtopic

Comment

• die dvd bij de autogids komt nogal onprofessioneel over, ma wel heel mooi om m zo n keer te zien, krijg er steeds meer zin in, spijtig dat ik maar een arme student ben :-D

btw, in de autogids stond als basisprijs voor de diesel 12.500 euro, maar is dat een schatting, of zijn er dan toch al prijzen vrijgegeven?

Comment

die dvd bij de autogids komt nogal onprofessioneel over, ma wel heel mooi om m zo n keer te zien, krijg er steeds meer zin in, spijtig dat ik maar een arme student ben :-D

btw, in de autogids stond als basisprijs voor de diesel 12.500 euro, maar is dat een schatting, of zijn er dan toch al prijzen vrijgegeven?
                    zeer amateuristisch he

er zitten wel een paar prachtige beelden in

qua prijzen, ik betwijfel dat die officieel zouden zijn

Comment

• jipie ik ga me keiveilig voelen binnenkort

Antwerpen is't Stad
                      en al de rest is parking!!

Comment

zeer amateuristisch he
                        Ben eens benieuwd... Toch niet met een gsm-camera opgenomen?

Comment

• hier in mexico lijken de ford KA´s hun achterkante fiat 500

Comment

• Oei, nog geen orkaan tegengekomen?

j/k

Foto's van die Fords?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Wel zware afgang voor Renault.
                              Eerst in de schaduw komen te staan qua design en populariteit en dan nu,w aar de Renault beter had kunnen zijn, scoort hij lager dan de 500
                              Dédé: 3
                              Moeder van Dédé: 0

Comment

Ben eens benieuwd... Toch niet met een gsm-camera opgenomen?
                                dat nog niet, maar alleszins wel met een simpele handcamera

Comment

dat nog niet, maar alleszins wel met een simpele handcamera
                                  Ja, beetje meer amateuristisch mag ook wel eens vind ik, het moet niet altijd hoogstaand zijn.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Dédé: 3
                                      Moeder van Dédé: 0

zoiets ja. Maar mijn rijstijl vraagt er ook iets meer om dan de hare vrees ik

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

• De éérste Fiat 500 in Belgie is al te koop .
                                        Last edited by Dane; 31/08/2007, 16:23.
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                          De éérste Fiat 500 in Belgie is al te koop
                                          Ok, dat zijn DE velgen, prachtig!

Comment

Working...
                                          X