Oorspronkelijk geplaatst door Jann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGewoon effe mijn mening gegeven, ik zal zwijgen nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
Bij fiat-alfa garage De Rocker te wetterenOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenLeuk maar
't Gaat hier om de nieuwe 500 hè.
en nog meer off-topic!
de brave man post hier oude fiats 600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNu ook ni beginnen reposten hè.Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenamaai gij zijt ook wel in uwen zaag vandaag zeg!Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenbedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenis AMDVD de dubbelaccount van PHIL1.
Comment
-
Daarstraks een rode en een witte met de italiaanse striping gezien
Bangelijk ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk weet ondertussen welke velgen ik op de 500 zou zetten!
SUPER!!!
Comment
-
In Italië heb ik er minder gezien dan ik verwacht had, 2 bij Napels en eentje in Milaan. Leuke bakjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenecht afgrijselijk en zeker dat interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenecht afgrijselijk en zeker dat interieur
ik heb een vriendin die op de zetels van haar Honda logo luipaardenmotief heeft zitten...
ze zou hier dus gek van zijn!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtentijgertjesmotief!!!
ik heb een vriendin die op de zetels van haar Honda logo luipaardenmotief heeft zitten...
ze zou hier dus gek van zijn!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik las deze post maar had nog niet gezien van wie hij kwam... hoe kon het anders dan het van onze goede vriend uit Vrasene city kwam
met op dit moment heel veel negers en portugezen want de appels moeten worden geplukt... hoor ik daar multicultureel???
Comment
-
Hun verdict was:
Een erg mooie plezierige auto, zeker met de 100pk benzine. Enige minpuntje was dat hij wat slap afgeveerd was, maar verder van de rest alles positief:
Zeer knap, erg goed gebouwd interieur ( wedden dat Autogids weer over de materialen neut? ), erg ruim ook , getuige onderstaande foto.
Hun conclusie: het wordt een erg moeilijk jaar als Mini verkoper ( gezien t feit dat vele van die wagentjes toch als promokarretjes zullen dienst doen ) en ten tweede, maakt hij érg veel kans om car of the year te worden bij Fifth Gear.
Ik ben overtuigd .
Een zwarte, met onderstaand interieur graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk moet die echt eens irl zien
Hij is qua afmetingen kleiner dan een MINI
Heeft een grotere koffer dan een MINI
Heeft een zeer aflopende daklijn ( tegenover de MINI )
en heeft dan nog meer ruimte achterin??
DAT zou ik graag eens zelf ondervinden
Comment
Comment