Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
CHECK DAT INTERIEUR Dat is pas klassevol voor zo een kleine auto. Zo neem ik de mijne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenzelfde interieur als de mijne. Enkel ga ik een witte dashboardplank hebben. De sport heeft gewoon het mooiste interieur
Comment
-
Comment
-
Niet vergeten dat een MINI bijna 9 centimeter lager is dan een 500 he mensen! (140 cm vs. 149 cm)
De hoge zit in de 500 zorgt voor beenruimte voor de achterpassagiers. Spijtig genoeg is dat voor mij tevens z'n grootste nadeel: Ik zit niet graag eenvolumer-achtig in wat een gewone berline moet zijn, en hij stuurt minder levendig dan de MINI volgens tests.
Maar ik moet vooral zelf eens gaan rijden natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNiet vergeten dat een MINI bijna 9 centimeter lager is dan een 500 he mensen! (140 cm vs. 149 cm)
De hoge zit in de 500 zorgt voor beenruimte voor de achterpassagiers. Spijtig genoeg is dat voor mij tevens z'n grootste nadeel: Ik zit niet graag eenvolumer-achtig in wat een gewone berline moet zijn, en hij stuurt minder levendig dan de MINI volgens tests.
Maar ik moet vooral zelf eens gaan rijden natuurlijk
Comment
-
Dédé heeft al in de optielijst moeten snuffelen: Is antraciet dakhemel te verkrijgen? Mis ik hier nog...
Comment
-
O ja, en wat het prijsverschil betreft: de 500 stopt (voorlopig) waar de MINI begint he (1.4 met 95 of 100 pk)
Bovendien niet vergeten dat de 500 op een 'geleend' onderstel (Panda) staat, de MINI heeft z'n eigen, dus duurdere, maar ook compromislozer en passender (zie bijvoorbeeld: lage zit) chassis.
Ik vind ze dus geen geboren concurrenten... Ik hou van beide. Als ik geld heb voor een MINI (ik bedoel minstens een Cooper), neem ik een MINI, en als ik krapper zit, een 500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenO ja, en wat het prijsverschil betreft: de 500 stopt (voorlopig) waar de MINI begint he (1.4 met 95 of 100 pk)
Bovendien niet vergeten dat de 500 op een 'geleend' onderstel (Panda) staat, de MINI heeft z'n eigen, dus duurdere, maar ook compromislozer en passender (zie bijvoorbeeld: lage zit) chassis.
Ik vind ze dus geen geboren concurrenten... Ik hou van beide. Als ik geld heb voor een MINI (ik bedoel minstens een Cooper), neem ik een MINI, en als ik krapper zit, een 500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Dédé heeft al in de optielijst moeten snuffelen: Is antraciet dakhemel te verkrijgen? Mis ik hier nog...
Comment
-
In Turnhout stond een zilvergrijze in de Gasthuisstraat zaterdag
Ook zeer knap
Comment
-
Op 't salon van Tokio zou de Abarth 500 voorgesteld worden... 135 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNet 'es die CC bekeken. Voor mij Jive Blue, met die 16" spaakwieletjes, de chroom kit, chroom latje op de capeau, meegespoten spiegeltjes, gespoten zijlijstjes, en 'n glazen openend dak. Thanks.
cc van de 500 is trouwens leuk om op te spelen he
Comment
-
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDamn : fifth gear testte de 500 en was er werkelijk zot lovend over.
En ik heb gezien hoe ik de mijne wil .. Om duimen en vingers van af te likken, deze:
CHECK DAT INTERIEUR Dat is pas klassevol voor zo een kleine auto. Zo neem ik de mijne
Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
Comment