Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Je vergeet nog iets: voor de prijs van 1 deftige mini, koop je bijna 2 500's
    Klopt.

Comment

CHECK DAT INTERIEUR Dat is pas klassevol voor zo een kleine auto. Zo neem ik de mijne
      zelfde interieur als de mijne. Enkel ga ik een witte dashboardplank hebben. De sport heeft gewoon het mooiste interieur

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        zelfde interieur als de mijne. Enkel ga ik een witte dashboardplank hebben. De sport heeft gewoon het mooiste interieur
        Amai. Vet !

Comment

Amai. Vet !
          ²nd that

Ziet er zeer vet uit

Comment

• Niet vergeten dat een MINI bijna 9 centimeter lager is dan een 500 he mensen! (140 cm vs. 149 cm)

De hoge zit in de 500 zorgt voor beenruimte voor de achterpassagiers. Spijtig genoeg is dat voor mij tevens z'n grootste nadeel: Ik zit niet graag eenvolumer-achtig in wat een gewone berline moet zijn, en hij stuurt minder levendig dan de MINI volgens tests.

Maar ik moet vooral zelf eens gaan rijden natuurlijk
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Niet vergeten dat een MINI bijna 9 centimeter lager is dan een 500 he mensen! (140 cm vs. 149 cm)

De hoge zit in de 500 zorgt voor beenruimte voor de achterpassagiers. Spijtig genoeg is dat voor mij tevens z'n grootste nadeel: Ik zit niet graag eenvolumer-achtig in wat een gewone berline moet zijn, en hij stuurt minder levendig dan de MINI volgens tests.

Maar ik moet vooral zelf eens gaan rijden natuurlijk
              Moet ik ook eens doen wanneer ik kan

Comment

• Dédé heeft al in de optielijst moeten snuffelen: Is antraciet dakhemel te verkrijgen? Mis ik hier nog...
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• O ja, en wat het prijsverschil betreft: de 500 stopt (voorlopig) waar de MINI begint he (1.4 met 95 of 100 pk)

Bovendien niet vergeten dat de 500 op een 'geleend' onderstel (Panda) staat, de MINI heeft z'n eigen, dus duurdere, maar ook compromislozer en passender (zie bijvoorbeeld: lage zit) chassis.

Ik vind ze dus geen geboren concurrenten... Ik hou van beide. Als ik geld heb voor een MINI (ik bedoel minstens een Cooper), neem ik een MINI, en als ik krapper zit, een 500.
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

O ja, en wat het prijsverschil betreft: de 500 stopt (voorlopig) waar de MINI begint he (1.4 met 95 of 100 pk)

Bovendien niet vergeten dat de 500 op een 'geleend' onderstel (Panda) staat, de MINI heeft z'n eigen, dus duurdere, maar ook compromislozer en passender (zie bijvoorbeeld: lage zit) chassis.

Ik vind ze dus geen geboren concurrenten... Ik hou van beide. Als ik geld heb voor een MINI (ik bedoel minstens een Cooper), neem ik een MINI, en als ik krapper zit, een 500.
                    tzijn alle 2 remakes maar daar stopt het ook voor mij ( persoonlijke mening )

Comment

Dédé heeft al in de optielijst moeten snuffelen: Is antraciet dakhemel te verkrijgen? Mis ik hier nog...
                      antracieten dakhemel is niet verkrijgbaar bij mijn weten. En geloof mij ik ken de optielijst bijna van buiten die is trouwens best lang voor een niet-BMW

Antwerpen is't Stad

Comment

• In Turnhout stond een zilvergrijze in de Gasthuisstraat zaterdag

Ook zeer knap

Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hmm om heel eerlijk te zijn snap ik eigenlijk al dat gedoe rond dat autootje niet. Knap kan ik het eigenlijk niet noemen. Maar misschien verander ik van mening als ik ze in het straatbeeld zie rondbollen
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Heb zaterdag mijn eerste 500 gezien in 't stad.

Een zwart!

Prachtige kar

Comment

• Op 't salon van Tokio zou de Abarth 500 voorgesteld worden... 135 pk.
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• vetjes

Antwerpen is't Stad

Comment

• met de trotse eigenaars

Antwerpen is't Stad

Comment

• Net 'es die CC bekeken. Voor mij Jive Blue, met die 16" spaakwieletjes, de chroom kit, chroom latje op de capeau, meegespoten spiegeltjes, gespoten zijlijstjes, en 'n glazen openend dak. Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Net 'es die CC bekeken. Voor mij Jive Blue, met die 16" spaakwieletjes, de chroom kit, chroom latje op de capeau, meegespoten spiegeltjes, gespoten zijlijstjes, en 'n glazen openend dak. Thanks.
                                      jij zou dus voor een lounge-luxepaardje gaan. Geef mij toch maar een sport

cc van de 500 is trouwens leuk om op te spelen he

Antwerpen is't Stad

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Damn : fifth gear testte de 500 en was er werkelijk zot lovend over.

En ik heb gezien hoe ik de mijne wil .. Om duimen en vingers van af te likken, deze:

CHECK DAT INTERIEUR Dat is pas klassevol voor zo een kleine auto. Zo neem ik de mijne
                                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Al tot 2x toe eentje gezien in Gent. Tis een witje met italiaans plak.

Indien jullie willen post ik de foto's (GSM-kwaliteit).

GreetZ

Comment

Working...
                                          X