Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Volvo C70
Collapse
X
-
Voor mijn part de minst lelijke CC tot hiertoe, de Megane en vooral de 307 zijn om op te kotsen maar deze Volvo is al heel wat eleganter.
Maar om nu te ruilen tegen mijn veel elegantere Saab cabrio die uiteraard nog een stoffen dak heeft zoals het eigenlijk hoort bij ECHTE cabrio's, I don't think so!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnumVoor mijn part de minst lelijke CC tot hiertoe, de Megane en vooral de 307 zijn om op te kotsen maar deze Volvo is al heel wat eleganter.
Maar om nu te ruilen tegen mijn veel elegantere Saab cabrio die uiteraard nog een stoffen dak heeft zoals het eigenlijk hoort bij ECHTE cabrio's, I don't think so!
Een stoffen dak is veel gevoeliger , moeilijker te onderhouden en leuk voor vandalen.
Deze C70 toont hoe mooi een volwaardig plooidak kan zijn.
Dat noemt men evolutie in techniek en stijl.
Een ECHTE cabrio .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitWaarschijnlijk de meest knappe volvo tot nu toe. Hij heeft eindelijk het nodige charme, iets wat de andere modellen in mijn ogen missen. Volvo's zijn voor mij te koel.
Dit is echter mooi, heel mooi! NU nog het interieur mooi maken en geen saaie volvo-stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50De nieuwe Volvo-interieurs zijn alles behalve saai !
niettemin kan ik dat wel appreciëren, dat koele en zakelijke van volvo en vw...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erkomaan, een volvo interieur is net zoals een vw-interieur, koel en zakelijk. enkel die (overigens prachtige) middenconsole biedt enige opfleuring in het interieur van de S40/V50/C70...
niettemin kan ik dat wel appreciëren, dat koele en zakelijke van volvo en vw...
Comment
-
Ik vind dat ze goed werk geleverd hebben, zij laten tenminste hun lichten doorlopen in de koffer in plaats van een veel te breed kofferdeksel met lichten die bij manier van spreken weggeduwd worden (mercedes SL, Renault Mégane, Astra CC voor zover ik kan zien op de scoops).
De snuit is inderdaad het minste geslaagd, maar hij mag er nog altijd zijn. En voor zover ik kan zien wordt het een volwaardige vierzitter, zeker ook een pluspunt waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen244Het is best een mooie wagen. Wel jammer dat bij de CC's de verhoudingen wat zoek zijn: te dikke kont.Welkom!
En ik zie nog meer... een Volvo 244 in uw avatar! Zou je er geen eigen topic over willen maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen244Het is best een mooie wagen. Wel jammer dat bij de CC's de verhoudingen wat zoek zijn: te dikke kont.
Comment
-
Ik vind het een erg geslaagde Volvo. Hij een waardige opvolger in mijn ogen.
Het interieur is nog even wennen, niet dat het lelijk is maar niet echt mijn smaak,
'k heb het dus over die middenconsole net zoals in de S40/V50.
Ik vind dat het interieur van de S60/V70/XC70 beter had gepast.
Comment
-
Ik vind het een zeer geslaagde wagen. De vorige C70 heb ik ook altijd graag gezien. Toch zou ik deze wagen nooit kopen.
Wat ik niet begrijp is de type-aanduiding: C70. Is deze wagen dan niet gebaseerd op de S40/V50. Zoniet, zal de nieuwe S60/V70 dan op deze C70 gaan gelijken.
Wat het design van het dashboard betreft: zeer origineel!!!
Ze zijn goed bezig bij Volvo...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
hadden ze hem C50 genoemd dan had ik het volvo vergeve maar dit is C70 onwaardig.
de S40 en V50 hebben nu al zo'n bescheten neus.
dit plaats je toch niet op de coupe cabrio ( wat een uitstalraam van een merk moet zijn )
je kon veel beter door de S60 als basis te gebruiken.
ee gemiste kans vergeleken met de tijdloze C70
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50http://pascalpierart.free.fr/photos/...photo%2001.jpg
Deze foto's geven een iets andere kijk op de C70 dan deze van de foto's van de reclame...
anders heeft hij ne ferm schoon poepeke
Comment
Comment