Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, Volvo lijdt ook naar mijn mening aan obesitas, de laatste 3 Ã 4 jaar. Uiterst jammer. Waar de huidige V70 mij nog altijd enorm aanstaat, is al wat erna gekomen is erg lomp van looks, als je naar die auto's kijkt doet 't mij zo precies aan van die superdikke kindjes met opgeblazen gezicht en kleine varkensoogjes denken. Allez, niet verkeerd opnemen, 't blijven nog altijd knappe auto's, maar dat dikke vind ik ook verre van elegant of sportief.
De CC vind ik niet mis, maar 'k zou 'm nooit moeten hebben. 'Ie mist de elegantie van een A4 cabrio of een '3 cabrio, een stalen dak is niet echt een meerwaarde (die je wel duur betaalt) en neemt zelfs de charme en het zo typische van een cabrio weg, en ik vermoed dat 'ie best duur zal zijn (nagenoeg prijsniveau A4 cabrio & '3 cabrio).
Een mooie wagen maar ik blijf de vorige C70 toch ook nog prachtig vinden. Die wagen had iets speciaals, ik weet niet wat maar het is een droomwagen voor mij.
Deze foto's geven een iets andere kijk op de C70 dan deze van de foto's van de reclame...
Idd, als ik de foto's zag van volvo zelf had ik iets van 'wow'.
Als ik bovenstaande foto's zie denk ik: 'er scheelt toch iets aan...'
De achterpartij kan me alleszins meer overtuigen dan de voorzijde.
Ik denk dat ik weet wat me stoort. De motorkap is te kort voor de lengte van de wagen.
Inderdaad, Volvo lijdt ook naar mijn mening aan obesitas, de laatste 3 Ã 4 jaar. Waar de huidige V70 mij nog altijd enorm aanstaat, is al wat erna gekomen is erg lomp van looks, als je naar die auto's kijkt doet 't mij zo precies aan van die superdikke kindjes met opgeblazen gezicht en kleine varkensoogjes denken. Allez, niet verkeerd opnemen, 't blijven nog altijd knappe auto's, maar dat dikke vind ik ook verre van elegant of sportief.
Geldt dat ook voor BMW met de dikke "gezwellen" achter op de 6 en 7 ?
Liever een beetje obees dan met een kankergezwel te moeten rondlopen (of rijden in dit geval).
Geldt dat ook voor BMW met de dikke "gezwellen" achter op de 6 en 7 ?
Liever een beetje obees dan met een kankergezwel te moeten rondlopen (of rijden in dit geval).
Knappe wagen! Hopelijk is hij nu wel wat stijver van koetswerk dan de vorige C70, daar voelde je echt dat je met een cabrio reed (rammeltjes ed). Wat betreft het interieur kan ik alleen maar zeggen dat ik wel hou van die Duits en Zweedse 'zakelijkheid'. Niet teveel tralala maar degelijk.
Hmmm, I really like that car man ! Zweedse degelijkheid, strak design, ben er wel voor te vinden... En ik vind hem helemaal geen dikke kont hebben, zeker niet als je weet dat dat grote dak erin zit...
Geldt dat ook voor BMW met de dikke "gezwellen" achter op de 6 en 7 ?
Liever een beetje obees dan met een kankergezwel te moeten rondlopen (of rijden in dit geval).
Zo zie je maar : elk z'n mening. Ten andere : de BMW '6 en '7 verkopen als zoete broodjes, worldwide. En bovendien zijn 't auto's die rijden op een manier die Volvo nog altijd probeert te vinden bij 't afstellen van hun chassis.
Ik blijf gek van de V70, maar de kleinere Volvo's vind ik lelijk en verre van zo plezant rijden als een BMW of een Mercedes-Benz.
Zo zie je maar : elk z'n mening. Ten andere : de BMW '6 en '7 verkopen als zoete broodjes, worldwide. En bovendien zijn 't auto's die rijden op een manier die Volvo nog altijd probeert te vinden bij 't afstellen van hun chassis.
Ik blijf gek van de V70, maar de kleinere Volvo's vind ik lelijk en verre van zo plezant rijden als een BMW of een Mercedes-Benz.
Worldwide , ja , maar de 7 verkoopt hier niet goed, wegens te lelijk, en dat weten ze bij BMW maar al te goed.
Je had het over vormen in je kritieken , niet over een chassis...
De S80 kan mij trouwens ook niet bekoren.
En inderdaad ieder zijn mening, maar ze mag ook verteld worden, net zoals jij dat doet.
Wat zijn jouw bronnen, trouwens ? Op 4,5 jaar tijd verkocht de huidige '7 in West-Europa (zijnde dus "hier") ook evenveel als de vorige '7 in z'n totale loopbaan. Worldwide schat men de totale verkoop van de huidige '7 op 1,6 tot 1,7 keer 't aantal van de vorige '7.
"Niet verkopen." "Te lelijk" (dus al die mensen hebben geen smaak). U zei ?
- edit -
Nog effe aanvullen : 't zijn altijd de "tegenstanders" van het merk en de auto, en vooral zij die de fondsen niet hebben om er ooit mee te rijden, die 'm niet mooi noemen, of lelijk noemen. Er is een gedeelte BMW-klanten dat bij de lancering van de huidige '7 'm niet moest, maar dat is een uiterst klein percentage. De '7 is gewoonweg een succes van knalformaat. En dan heb je er nog niet mee gereden...
Een aantal andere auto's ?
- Audi A4 : 4 jaar
- BMW E46 berline : 4,5 jaar
- BMW E46 touring : net geen 4 jaar
- Volkswagen Passat : dikke 4 jaar
- Mercedes S-klasse : dikke 4 jaar
- Mercedes SLK (vorig model) : 3,5 jaar
- Volvo S60 : 3,5 jaar
- ...
U zei ?
(sorry hoor kerels, maar euhm ... voor jullie andere auto's af willen breken op basis van "gegevens" : get your stories straight )
Effe stoppen met het off-topic, zeker ? Jwv50 begon over BMW en 't is hier weer allemaal BMW wat de klok slaat.
Neen de meeste 7 rijders zijn gewoon badge snobs.
Ga toch niet zeggen dat het een mooie wagen is.
Waarom al zo snel facelifts doorvoeren ???
En ja mooi is voor iedereen anders.
Een model van BMW heeft meestal een levensduur van 7 jaar. Midden in deze periode wordt een facelift doorgevoerd. Bij de huidige 7 is dat niet anders. Eerste voorstelling was op de IAA in 2001. Tel daar 3,5 jaar bij, en je komt uit begin 2005... wat de dus de datum van de facelift is geworden.
Om eens te vergelijken met de vorige 3 (E46):
Voorstelling: Maart 1998
Facelift: September 2001, dus na 3,5 jaar...
Voorstelling E90: april 2005, dus na 7 jaar...
Comment