Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen videootje te vinden van de ganse open- en sluitprocedure ?
Nog niet gezien , en prijzen zijn me ook nog onbekend...
Er staan een 10-tal foto's die de open-sluitprocedure weergeven , als je ze heel snel na mekaar opent ...
Volvo weet blijkbaar hoe je knappe foto's kunt maken
'k Begin hem ook al meer te appreciëren, maar net zoals alle andere cc's klopt er gewoon ergens iets niet...
De C 70 mag dan nog de knapste hedendaagse Volvo zijn, het is nog steeds niet mijn ding.
Zou dat dak na een paar jaar trouwens niet voor problemen zorgen? Met die drie delen en die wat meer ingewikkelde opbergtechniek tegenover de concurrentie.
Het dak van een 206 CC schijnt trouwens ook niet vrij van problemen te zijn. Die wagen zit wel op een lager niveau en is al iets ouder, maar toch ...
Er zullen er wel 2 of 3 staan. Ik neem ook m'n perskaart mee en werk me wel 'es "achterin" binnen.
ik ga er binnen 3 weken al eentje zien, ie komt naar hier voor de techniekertraining: "hoe stel ik dat rotdak af zodoende dat het toch minstens 1 zomer overleeft" DEEL I
ik ga er binnen 3 weken al eentje zien, ie komt naar hier voor de techniekertraining: "hoe stel ik dat rotdak af zodoende dat het toch minstens 1 zomer overleeft" DEEL I
Je moet maar denken dat een knap staaltje techniek best wordt opgevolgd door knappe technici ...
Comment