Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Volvo C70

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Wat is me dat een kwijlbak!

    Comment





    • bron : Volvo en Swedespeed

      Comment





      • filmpje : http://c70.volvocars.com.edgesuite.n...r_1024x576.wmv
        bron : Volvo en Swedespeed

        Comment


        • Als je de nieuwe C70 wil zien op de IAA

          http://www.volvocars.de/Showroom/new...rt/WebCams.htm

          Daar dan webcam 2 kiezen.

          Groeten

          Kenny

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door jwv50

            hier toont hij zalig op
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

            Comment


            • 't Is toch een geslaagde bak als je't mij vraagt. Het lijnenspel is in orde en het is een volwaardige vierzitter. De motoren zijn ook voldoende performant en uiterlijk is hij ook aantrekkelijk.

              Comment


              • 't Is al een tijdje geleden dat er nog op dit topic is gereageerd, maar ik vond het toch wel ff de moeite om te vermelden voor eventuele kopers
                De prijzen zijn (eindelijk) bekend

                Voor 46.000 euro kan je de gelukkig eigenaar zijn van een Volvo C70, die door de Rotterdammer Fedde Talsma is ontworpen. Je rijdt dan de showroom uit in een 140 pk sterke 2.4 Kinetic, de basisuitvoering dus. Diezelfde 2.4 maar dan met 170pk moet 2 mille meer op leveren en heet dan C70 2.4i. Nog meer pk's levert de 220pk sterke turbo aangedreven T5 die €55.500 kost.

                Medio maart zal de Volvo met inklapbare hardtop daadwerkelijk op de weg verschijnen en Volvo verwacht er zo'n 600 te kunnen slijten. Dieselfans zullen langer moeten wachten om de 180 pk sterke D5 te kunnen bestellen.

                bron: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=39052

                Comment


                • dat zijn nederlandse prijzen he...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                    dat zijn nederlandse prijzen he...
                    even geen rekening met gehouden.. Dan heb jij iig toch een ideetje eh

                    Comment


                    • De basisversie zou bij ons zo'n 34000 Euro kosten. Voor de instapdiesel mag je daar nog 3500 bijdoen (volgens autozone.be toch).

                      En 200 liter kofferruimte met het dak open (Audi a4: 246l met dak open)

                      bron
                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

                      Comment


                      • mooi mooi, een echte Volvo

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jente
                          mooi mooi, een echte Volvo
                          kijkt naar de vorige C70 coupé.

                          spontaan komt het woord heiligschennis mij te boven.

                          sorry ze maar de C70 was zo'n schone wagen. Dit schepsel is de bagde C70 niet waard. C50 ok. het is een slecht afkooksel van de S40.
                          die neus trekt op geen bal.


                          C70 onwaardig.
                          stel je bv voor dan ze de BMW 3 reeks cabrio met de neus van de 1 reeks produceren
                          das dan geen 3 reeks é

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
                            kijkt naar de vorige C70 coupé.

                            spontaan komt het woord heiligschennis mij te boven.

                            sorry ze maar de C70 was zo'n schone wagen. Dit schepsel is de bagde C70 niet waard. C50 ok. het is een slecht afkooksel van de S40.
                            die neus trekt op geen bal.


                            C70 onwaardig.
                            stel je bv voor dan ze de BMW 3 reeks cabrio met de neus van de 1 reeks produceren
                            das dan geen 3 reeks é
                            Jongens wat een taalgebruik.
                            En dan die schrijffouten..., hoofdletters kennen we ook al niet meer...

                            Heiligschennis : was de vorige C70 dan heilig ?
                            Trouwens er is buiten de V70 geen andere 70 bij Volvo en de neus van de vorige C70 en de V70 waren ook al niet dezelfde, dus jouw redenering gaat niet op.

                            Nieuwe tijden , nieuwe neuzen, trouwens de nieuwe S60 en S80 zullen ook neuzen krijgen die meer in de lijn zitten van de S40/V50 dan van de vroegere versies.

                            Comment


                            • Wat een prachtige wagen, een waardige opvolger (y)

                              Hopelijk zien we wat meer Zweedse wagens op de weg, want ik vind het hier in de buurt toch maar tegenvallen

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                Jongens wat een taalgebruik.
                                En dan die schrijffouten..., hoofdletters kennen we ook al niet meer...

                                Heiligschennis : was de vorige C70 dan heilig ?
                                Trouwens er is buiten de V70 geen andere 70 bij Volvo en de neus van de vorige C70 en de V70 waren ook al niet dezelfde, dus jouw redenering gaat niet op.

                                Nieuwe tijden , nieuwe neuzen, trouwens de nieuwe S60 en S80 zullen ook neuzen krijgen die meer in de lijn zitten van de S40/V50 dan van de vroegere versies.
                                Wat hij gewoon wil zeggen is dat de vorige C70 een mooie, statige wagen was, waar ik ook wel een liefhebber van was.

                                Die wagen was een geheel apart model dat aan het einde van het gamma stond. Wat hebben ze nu gedaan, een coupé met de neus van een S40. Het statige, het aparte is er deze maal af ...

                                Ik heb hem al gezien in Frankfurt, en ben er niet gek van

                                Comment


                                • Idem hier ... Volvo is zo'n merk dat me niks meer doet. Vroeger viel dat nog mee, nu is dat gewoon ... pff, kweet niet ... zo'n saaie grijze auto die niet opvalt en eigenlijk nergens écht in uitblinkt. Veiligheid, oké, maar daar zijn Renault, Saab en zo toch ook hard mee bezig. En wat betreft ergonomie is het verschil tussen andere merken en Volvo toch ook keihard aan't teruglopen !
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Idem hier ... Volvo is zo'n merk dat me niks meer doet. Vroeger viel dat nog mee, nu is dat gewoon ... pff, kweet niet ... zo'n saaie grijze auto die niet opvalt en eigenlijk nergens écht in uitblinkt. Veiligheid, oké, maar daar zijn Renault, Saab en zo toch ook hard mee bezig. En wat betreft ergonomie is het verschil tussen andere merken en Volvo toch ook keihard aan't teruglopen !
                                    volvo is gewoon een merk zonder persoonlijkheid, een grijze muis in de massa.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      Idem hier ... Volvo is zo'n merk dat me niks meer doet. Vroeger viel dat nog mee, nu is dat gewoon ... pff, kweet niet ... zo'n saaie grijze auto die niet opvalt en eigenlijk nergens écht in uitblinkt. Veiligheid, oké, maar daar zijn Renault, Saab en zo toch ook hard mee bezig. En wat betreft ergonomie is het verschil tussen andere merken en Volvo toch ook keihard aan't teruglopen !
                                      Voila!

                                      Vroeger was een Volvo gekend als een luxemerk, een merk dat status had, en wat uitstraalde.

                                      Een héél knap model vond ik dit model:



                                      VS.



                                      Dat ze een poging gedaan hebben om de S80 er ook groot en luxueus te laten uitzien, zien we duidelijk: het is een lompe, nietzeggende bak.

                                      Qua status verdwijnt die in het niets bij mij hoor in vgl met de S90.

                                      Ook de Volvo V40, die ik vroeger behoorlijk knap vond, omdat hij de eerste was met een gebogen dak ter hoogte van de achterkant, die is nu ook zo een grijs model geworden, dat in de massa verdwijnt ...

                                      Vergane glorie, die volvo's als je het mij vraagt ...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Voila!

                                        Vroeger was een Volvo gekend als een luxemerk, een merk dat status had, en wat uitstraalde.

                                        Een héél knap model vond ik dit model:



                                        VS.



                                        Dat ze een poging gedaan hebben om de S80 er ook groot en luxueus te laten uitzien, zien we duidelijk: het is een lompe, nietzeggende bak.

                                        Qua status verdwijnt die in het niets bij mij hoor in vgl met de S90.

                                        Ook de Volvo V40, die ik vroeger behoorlijk knap vond, omdat hij de eerste was met een gebogen dak ter hoogte van de achterkant, die is nu ook zo een grijs model geworden, dat in de massa verdwijnt ...

                                        Vergane glorie, die volvo's als je het mij vraagt ...
                                        De echte glorie van Volvo situeert zich in de jaren 60 en 70.
                                        Knappe modellen en vooruitstrevend inzake veiligheid.

                                        De S80 van nu vind ik wat betreft design ook maar niks hoor.
                                        De XC90 daarentegen wel , knap, comfortabel, prima weggedrag, evenals de V50.

                                        De C70 (waar het hier om gaat) was inderdaad een mooie wagen. Of ze nu die nieuwe C50 of C70 zouden noemen maakt toch niet uit. De neus had inderdaad zich iets meer mogen afzetten tegen deze van de S40, maar voor de rest is de nieuwe C70 gewoon knap, niet alleen qua looks , maar ook qua techniek van het vouwdak.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                          volvo is gewoon een merk zonder persoonlijkheid, een grijze muis in de massa.
                                          Dit is belachelijk.
                                          Volvo is het enige merk met een eigen stijl, zonder gepikte designelementen van andere merken.
                                          Of elk model daarom geslaagd is , is iets anders.

                                          Hun prototypes kennen daarenboven qua design geen gelijken.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X