Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik mis de Britse klasse in het design, oogt zo geforceerd en onnatuurlijk.
Niets persoonlijks hoor, maar bij de S-type (en de andere huidige modellen) zit iedereen te verkondigen dat Jaguar te ouderwets en voorbijgestreeds is. En dat het model van de XJ in de laatste 20 jaar amper vernieuwd is etc etc.
Nu dat ze (eindelijk) een vernieuwend design hebben toegepast begint men plots de oude stijl te missen...
Zo zie je maar dat het vandaag de dag verdomd moeilijk is om aan de eisen van de consument te voldoen!
Niets persoonlijks hoor, maar bij de S-type (en de andere huidige modellen) zit iedereen te verkondigen dat Jaguar te ouderwets en voorbijgestreeds is. En dat het model van de XJ in de laatste 20 jaar amper vernieuwd is etc etc.
Nu dat ze (eindelijk) een vernieuwend design hebben toegepast begint men plots de oude stijl te missen...
Zo zie je maar dat het vandaag de dag verdomd moeilijk is om aan de eisen van de consument te voldoen!
De S-type heb ik altijd al een lelijke wagen gevonden. Die snoet
De XJ is subliem. (behalve nu hebben ze hem verpest door die lelijke bodykit)
De XF (waarom toch altijd die korte benamingen? blijkbaar is dat een trend van alle luxemerken) konden ze naar mijn mening toch een pak beter aanpakken. Jaguar heeft zo'n grote heritage waarop ze kunnen terugvallen en inspiratie opdoen voor hun toekomstige designs..
Moest hij nu gewoon eens mooi zijn.. en wat meer persoonlijkheid hebben.
Ik vind 'm echt knap. Na hem nu nog es in Top Gear te hebben gezien, ben ik helemaal overtuigd. Ik zou 'm durven aanraden aan m'n pa de dag dat hij op zoek gaat naar een nieuwe auto!
Ik heb de XF serieus overwogen als nieuwe "family"-car.
Ik zag hem live in Frankfurt en.... TE groot , die verschrikkelijke voorlichten (verdorie , met de nieuwe echnologie konden ze toch echt wel de stijl van de proto behouden hebben...), en een te lichte diesel...
Jammer, al bij al toch een mooie nieuwe limo...
Mensen stop met zeuren. Dit is een schitterende auto. Mooi Design en zeer afwijkend van alles wat hier voor is geproduceerd door Jaguar.
Kuddedieren schrikken van alles wat plotseling wijzigt. Dit is een nieuwe weg welke is ingeslagen en hij bevalt mij prima.
Deze wagen is gewoon een pure kopie van de lexus GS als je hem vanop de zijkant bekijkt. De achterkant is dan weer Ford mondeo (de lexus en ford zijn ongetwijfeld fantastische wagens,...). Maar een jaguar koper wil geen samenraapsel van al het beste uit de hedendaagse auto-design. Wat als de nieuwe mercedes E uitkomt of de nieuwe CLS?
Ik voorspel dat jaguar gewoon ten onder gaat.
Is dit nog iets in vergelijking met de legendarische E-type of de Mark 2?
Triestig noem ik dat, net als de x-type. Imagoverlies ten volle.
Gelukkig is er nog de XK, maar of die Jaguar gaat redden...
Er staan donkere tijden voor de deur voor jaguar, jammer, zeer jammer!
Comment