Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Materiaalkeuze en afwerking (in iets mindere mate, maar toch nog voldoende) kan je wel beoordelen in de showroom of op een autosalon hé.

Comment

• Ook niet echt hé,de manier waarop de tand destijds invloed heeft op het interieur is kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Klopt, Buick heeft al jaren die blauwe verlichting.

Mooi vind ik het niet..

Niet alleen de Buick. GM familie is één grote pot nat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichten
          Ook niet echt hé,de manier waarop de tand destijds invloed heeft op het interieur is kwaliteit.
          Uiteraard. Op dat vlak ben ik het vollédig met je eens. Piepjes en kraakjes die zich voordoen na pakweg 100000km enzovoort. Maar de keuze van materialen kan je wel beoordelen. En als er al missers in de afwerking zijn van in het begin is de kans groter dat ze er ook (en misschien nog meer) zullen zijn aan 100000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            dit heeft nog meer karakter

Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Materiaalkeuze en afwerking (in iets mindere mate, maar toch nog voldoende) kan je wel beoordelen in de showroom of op een autosalon hé.
              frankfurt => preproductiemodel!!

die worden handgemaakt, dus daar kan je moeilijk je ervaring op baseren hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten

Aha, dus indien ze niet handgemaakt worden is de kwaliteit over het algemeen beter? Wist ik niet.

Weet ik, maar het model is overduidelijk op de amerikaanse markt gericht. Veel (nutteloze) gadgets zoals die draaiknop voor de auto die naar boven komt enzo. Maar er zullen ook uiteraard mensen zijn die dat goed vinden!
                Maar zoals gezegd: ondanks mijn iets minder positieve ervaring ermee in Frankfurt (stond daar ook in een triestig kleur waardoor het maar een grijze muis was eigelijk), ben ik terug wat van die kar gaan houden na de topgear aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  dit heeft nog meer karakter

WTF gast?

Dat kun je toch niet menen?

Comment

• En over gadgets gesproken...
                    Waarom heeft BMW de start-stopknop erin geplaatst? Da's ook puur gadget, eerst je sleutel erin steken en dan op de knop duwen, dan zou ik toch liever gewoon starten als daarvoor...

't Ziet er niet slecht uit, een echte beoordeling vel ik na de auto in RL te hebben gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Aha, dus indien ze niet handgemaakt worden is de kwaliteit over het algemeen beter? Wist ik niet.
                      ja hoor!! qua afwerking zeker en vast!! zelfs qua materiaalkeuze, zo hadden de preproductieexemplaren van de RR phantom plastic materiaal voor de bekerhouders genre heel klef en vies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichten
                        Ook niet echt hé,de manier waarop de tand destijds invloed heeft op het interieur is kwaliteit.
                        Ja, en als 't al van in 't begin op niet veel trekt, dan is 't sowieso bagger. 't Is een auto die van afwerking en stijl helemaal om de Amerikaanse markt is afgestemd, en dat merk je overduidelijk. Ik heb er inderdaad nog niet mee gereden, maar 'k heb er wél al live kennis mee gemaakt, dus je stelling dat ik oordeel over iets dat ik niet ken is pertinent onjuist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                          Ze moesten gewoon dichter bij het prototype gebleven zijn. Nu ziet het er eerder uit als een simpele amerikaanse limousine met schone velgen.

Die voorlichten
                          helemaal ²
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten

True.

Afwachten.

En toch vind ik 'm hondslelijk, en nog méér : dit is geen Jaguar, van looks & stijl. Dit is een zielloos spleetogenproduct, de naam Jaguar niet waard. Een Jaguar moet statig en katachtig zijn, opvallen zonder op te vallen, en een air uitstralen die een mix is van aristocratie, (neo)-classicisme en elegantie.

Deze XF heeft niks van dat alles. Voer voor de States, zeg ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                              En over gadgets gesproken...
                              Waarom heeft BMW de start-stopknop erin geplaatst?
                              Omdat een keyless-systeem nogal nutteloos zou zijn mocht je toch nog je sleutel in het contactslot zou moeten steken om de motor te starten. Denk 'es na voor je iets zegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ja, en als 't al van in 't begin op niet veel trekt, dan is 't sowieso bagger. 't Is een auto die van afwerking en stijl helemaal om de Amerikaanse markt is afgestemd, en dat merk je overduidelijk. Ik heb er inderdaad nog niet mee gereden, maar 'k heb er wél al live kennis mee gemaakt, dus je stelling dat ik oordeel over iets dat ik niet ken is pertinent onjuist.
                                wel een preproductiemodel! dat kan echt ferm verschillen hoor

en qua stijl, wel ik heb 1,5 jaar achter het stuur van een XJ6 uit '92 gezeten, en ik moet echt zeggen dat er zeker en vast elementen inzitten van de jags van weleer... zoals het zeer lage dashboard en lay out. het enige wat anders is zijn de plaatsing van de luchtmonden, de alu look en het ontbreken van de afbankening van de middenconsole... hoewel... die afbakening is er nog steeds, maar op een andere manier.

Comment

• maar ik zag ook liever de jags die momenteel niemand wil kopen...

Comment

• Jann, je bent 'n overduidelijk slachtoffer van wishful thinking, of zien wat je wil zien. Dit lijkt in NIKS op de oude échte Jags van weleer. N. I. K. S.

Maar bon, smaken & kleuren hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Jann, je bent 'n overduidelijk slachtoffer van wishful thinking, of zien wat je wil zien. Dit lijkt in NIKS op de oude échte Jags van weleer. N. I. K. S.

Maar bon, smaken & kleuren hè.
                                      it's in the eye of the beholder, hé er zal heus wel wat selectieve perceptie inzitten, maar dat zal ook langs jouw kant zo zijn.

ik blijf erbij, het interieur heeft jag trekken...nah!

Comment

• Toen had ik nog hoop...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Toen had ik nog hoop...

Awel om eerlijk te zijn, vind ik de definitieve versie mooier!

Comment

Working...
                                          X