Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
pfff .. te laat toegekomen op die proefrit en dus heb ik enkel kunnen rijden met de diesel ... maar mijn ouders hebben met de S/C kunnen rijden en waren ten zeerste onder de indruk.
Kort mijn bevindingen: ik kan het heel goed snappen dat de auto een succes wordt .. hij rijdt schitterend. De A6, 5 en E hebben er een zeer zware concurrent bij ... het interieur is fantastisch en de rijdynamiek zit helemaal goed. 2.7d overtuigt enorm als motor ... 7 liter verbruik en toch "geweldige" prestaties.
Alleen qua looks vind ik de auto niks waard .. maar er zijn veel mensen die mijn mening niet delen.
Als de restwaarde van zo'n XF diesel wat goed komt .. dan kan dit wel eens heel goed de redding voor Jaguar worden. Echt heel knap wat ze gepresteerd hebben
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
pfff .. te laat toegekomen op die proefrit en dus heb ik enkel kunnen rijden met de diesel ... maar mijn ouders hebben met de S/C kunnen rijden en waren ten zeerste onder de indruk.
Kort mijn bevindingen: ik kan het heel goed snappen dat de auto een succes wordt .. hij rijdt schitterend. De A6, 5 en E hebben er een zeer zware concurrent bij ... het interieur is fantastisch en de rijdynamiek zit helemaal goed. 2.7d overtuigt enorm als motor ... 7 liter verbruik en toch "geweldige" prestaties.
Alleen qua looks vind ik de auto niks waard .. maar er zijn veel mensen die mijn mening niet delen.
Als de restwaarde van zo'n XF diesel wat goed komt .. dan kan dit wel eens heel goed de redding voor Jaguar worden. Echt heel knap wat ze gepresteerd hebben
interieur is fantastisch...qua materiaalkeuze, afwerking, assemblagekwaliteit of alledrie??
want dat is wle een groot discussieissue bij velen.
idd, de auto zelf vond ik ook goed, buiten de rijhouding, ik zou daar echt niet mee kunnen rijden :S, mijn pa trouwens ook niet, dus exit jaguar, enter C6 als optie :p
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Ah, er is dus al een supercharged versie? Betekent dit het einde van de XF-R dan? Allez ja hij is er nooit geweest maar zouden ze met nog iets krachtiger op de proppen gaan komen?
Ah, er is dus al een supercharged versie? Betekent dit het einde van de XF-R dan? Allez ja hij is er nooit geweest maar zouden ze met nog iets krachtiger op de proppen gaan komen?
Neen, de supercharged is eigenlijk de tegenhanger van de E500 en 550i.
begin december heb ik voor de eerste maal over de jaguar XF iets gelezen
onmiddelijk documentatie gehaald bij de dealer.
laarste week van december heb ik er één besteld
op de VIP dag van het salon voor de eerste maal gezien
daarna met m'n vrouw nog eens een blitsbezoek gebracht.
vorige zaterdag mijn kleur doorgegeven (Vapour grey)
zondag gaan testrijden bij Waterloo.
nu nog wachten op de levering half Juli
Ik ruil mijn CLK cabrio in voor deze Jag.
voor mij is de XF een prachtige wagen en ik begrijp niet hoe sommigen zo een drukte kunnen maken over een wagen en tegen het belachelijke af, opmerkingen maken.
Niemand wordt toch verplicht om er mee te rijden of er één te kopen.
ik heb de indruk dat een deel de wagens afbreekt, om er niet van te moeten dromen.
zelf ben ik ook ontwerper en deze wagen zijn lijnenspel klopt hoor.
ik geef toe dat de lichten van de concept knapper waren, maar lelijk zijn ze in de productieversie ook niet. Het is misschien een beetje wennen.
Als JAGUAR staat voor luxe en sportiviteit, dan is de XF wel degenlijk een echte JAG
als Jaguar niet wordt gered, zal het toch niet aan mij liggen.
Comment