Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Belangrijkste, en hiermee kan er wat mij betreft worden afgerond, is dat de XF, zoals verwacht (maar verwachtingen worden niet altijd ingelost, hier dus wel), prinsheerlijk rijdt. Of neen, nog belangrijker: hij lijkt aan te slaan! Men moet altijd voorzichtig zijn met vooraf-verkoopcijfers, maar het ziet er naar uit dat de XF zal kunnen doen wat de S-type niet heeft gekund, en zolang Jaguar er wel bij vaart, hebben we alles wat we moeten hebben.
Persoonlijk vind ik 't trouwens een goeie zaak dat er in dit segment een serieuze speler extra bijkomt. Een beetje afwisseling kan geen kwaad, en 't minste wat je van de XF kan zeggen is dat 'ie, zeker binnen dat segment, een verfrissing is qua looks.
@ GTA,mooi verslag!!!
@rvdh:Wind je zo niet op!Je hebt een zalige kar gekocht en volgens GTA rijd hij nog goed ook.En dat is toch het belangrijkste.En dat hij op vlak van materiaalkeuze en afwerking niet in de buurt van audi komt is nu ook geen verwijt.Audi heeft een zo goed als niet te kloppen prijs/afwerkings niveau.
@ GTA,mooi verslag!!!
@rvdh:Wind je zo niet op!Je hebt een zalige kar gekocht en volgens GTA rijd hij nog goed ook.En dat is toch het belangrijkste.En dat hij op vlak van materiaalkeuze en afwerking niet in de buurt van audi komt is nu ook geen verwijt.Audi heeft een zo goed als niet te kloppen prijs/afwerkings niveau.
hey turboman, what would life be without excitement
zo is er tenminste wat leven in de brouwerij. Dat van het onklopbare prijs/afwerkingsniveau van Audi vind ik wat sterk: voor die prijs mogen ze wel niet te kloppen zijn! Enkel Mercedes is nog duurder.
Ma fack.Vandaag eentje zien rijden met garageplaten19 of 20 duims velgen eronder.Kleur was iets grijs,zilver beige achtig.Rare kleur,maar wel knap!Echt imposante kar!
Ben verleden week naar de voorstelling geweest, en het interieur is om van te snoepen. Achterzijde deed mij meteen smelten, betreffende de voorzijde had ik mijn twijfels (afgaande op de foto's). Totdat ik er voor stond. Prachtig!!
Eerst was gezegd dat de bestellingen die ze nu noteren een leveringsdatum volgend jaar zouden kennen. Maar blijkbaar heeft de garage van de invoerder een aantal extra wagens toegewezen gekregen, en zou er eventueel kunnen geleverd worden in oktober of november....
Geen wijzigingen inzake m'n mening over deze auto, na m'n testrit van vorige week en m'n bezoek aan 't salon van Genève van dit weekend. Zeker niet over het interieur en z'n positie in z'n segment : zo fantastisch is deze XF niet, binnenin (qua afwerking en materialen, en vooral het goedkope, licht aanvoelende, imitatie-alu doet 'm de das om), maar slécht is 'ie zéker ook niet.
Achter de XF stond een XJ, zo'n "Individual"-versie ... er stond bijna meer volk naar die XJ te kijken dan naar de XF. Die XJ, dát is een Jaguar.
Geen wijzigingen inzake m'n mening over deze auto, na m'n testrit van vorige week en m'n bezoek aan 't salon van Genève van dit weekend. Zeker niet over het interieur en z'n positie in z'n segment : zo fantastisch is deze XF niet, binnenin (qua afwerking en materialen, en vooral het goedkope, licht aanvoelende, imitatie-alu doet 'm de das om), maar slécht is 'ie zéker ook niet.
Achter de XF stond een XJ, zo'n "Individual"-versie ... er stond bijna meer volk naar die XJ te kijken dan naar de XF. Die XJ, dát is een Jaguar.
Agree completely !
Nochtans haalt hij in de pers heel goeie commentaar, meer bepaald qua algemene rijsensaties en wegligging...
Comment