Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWerkt dit als een rooie lap op een stier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPas op, ik ben fan van de XF.
Comment
-
Overlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.
Het enige dat mij aan de buitenkant nog stoort is dat de voorlichten niet aggressief genoeg zijn, die van de concept waren een pak aggressiever, en dat je niet kan kiezen voor minder chroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWerkt dit als een rooie lap op een stier?
wat is de naam van het kleur???Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOverlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.
Het enige dat mij aan de buitenkant nog stoort is dat de voorlichten niet aggressief genoeg zijn, die van de concept waren een pak aggressiever, en dat je niet kan kiezen voor minder chroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Zo lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichtende voorlichten hadden iets smaller kunnen zijn, het chroom is een kwestie van smaak, ik vind dat het de lijn van de wagen hier en daar accentueert. Misschien komt de "R" (500 pk) zonder chroom ?
Spijtig dat dit de productie niet gehaald heeft:
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichtenjakkes, photoshop op hol geslagen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk hoop het ook.
Spijtig dat dit de productie niet gehaald heeft:
/>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOverlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk BerichtenGeobsedeerd, wat is dat nu? Ik heb er gewoon een gekocht en maak gebruik van dit forum om zoals iedereen hier mijn mening met anderen te delen en om te zien hoe anderen erover denken. Voor het overige ben ik een gepassioneerd autoliefhebber zoals de meesten op dit forum, vermoed ik... Ik heb alleen geen tijd om mijn mening over alle wagens en alle items te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk BerichtenGeobsedeerd, wat is dat nu? Ik heb er gewoon een gekocht en maak gebruik van dit forum om zoals iedereen hier mijn mening met anderen te delen en om te zien hoe anderen erover denken. Voor het overige ben ik een gepassioneerd autoliefhebber zoals de meesten op dit forum, vermoed ik... Ik heb alleen geen tijd om mijn mening over alle wagens en alle items te geven.
en groot gelijk heb je, proficiat met de aankoop, knappe wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenZijn er foto's van een groene XF? Van beide soorten groen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHet minste wat we kunnen zeggen, is dat je niet opgaat in de massa BMW's, Audi's en andere MB's... en dat je een model gekozen hebt dat wss als eerste Jag dynamisch op hetzelfde niveau speelt van die concurrenten en dat je je niet moet afvragen of je nu een eenzaat bent of niet. Je had natuurlijk ook een Lexus GS kunnen kiezen (tenzij je gaat dieselen)
Comment
Comment