Op de S-versie komen standaard 20" velgen. Op de officiële foto's komen deze velgen niet goed over. Deze velgen hebben al gelegen (vooraan) op de gecamoufleerde XF-R. Kijk maar eens op deze foto wat een vette velg dat wel niet is...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAudi en Mercedes staan nu wel wat achter op BMW en Jaguar denk ik,ik ben benieuwd naar hun antwoord... Schitterende specs voor een 6-cyl diesel
Bij Mercedes staat er niet direct een nieuwe 6cilinder diesel op de planning dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBwa, de nieuwe 3.0tdi, die in de A5 ligt (ik veronderstel ook in de A6 sinds de facelift?) is een enorm vlotte motor!
Bij Mercedes staat er niet direct een nieuwe 6cilinder diesel op de planning dacht ik.
Comment
-
Jan
Dit geldt ook voor mij: buiten de velgen geen ander 'circus', het wolf-in-een-schapenvacht principe dus. Met deze Diesel S zou ik al 'content' zijn. Alleen val ik voor een compleet zwarte versie maar zeker met B&W installatie.
Groet,
Renaat uit Landen (niet ver van Sint Truin)Last edited by Xaverius; 30/12/2008, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenWeet er iemand of er via een of andere tuning firma een binnenafwerking in zwarte pianolak beschikbaar is? Ik heb het namelijk niet zo op die (pseudo)houten afwerking.
Bijkomend: weet iemand al de prijs van de nieuwe Diesel-S met 275 pk?
groet
je kan allerlei materialen kiezen hoor!!Last edited by woumans; 12/01/2009, 22:58.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenVermoedelijk einde april (volgens dealer in Hasselt). Ik heb dan een proefrit voorzien.
Thnx,dan zal binnenkort ook eens gaan informeren.
Comment
-
De XF 3.0D komt dus in een ficaalvriendelijke versie, dwz met 211pk en 450Nm koppel.
Ik stel mij de vraag of die wagens effectief zijn gedetuned.
Ik zou sowieso voor deze versie gaan en nadien de originele software voor 240pk en 500Nm koppel terug laten installeren.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe XF 3.0D komt dus in een ficaalvriendelijke versie, dwz met 211pk en 450Nm koppel.
Ik stel mij de vraag of die wagens effectief zijn gedetuned.
Ik zou sowieso voor deze versie gaan en nadien de originele software voor 240pk en 500Nm koppel terug laten installeren.
Comment
Comment