Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Ik ben absoluut een liefhebber van de XF. Een jaar geleden had ik bijna een bestelbon voor een 3.0d S getekend. Maar... mijn liefde voor BMW heeft uiteindelijk de bovenhand gekregen en heeft ervoor gezorgd dat ik nu met een BMW 740d rijd. Dit neemt niet weg dat ik de XF nog steeds een waanzinnig mooie auto vind met een hemels rijplezier. Als ik er eentje zie rijden in de juiste kleur en met de juiste (lees:20") velgen, voel ik soms zelfs een beetje spijt...
Ik ben er dus zeker van dat jij 100% tevreden gaat zijn van uw nieuwe wagen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenSublieme wagen écht
Ik vind het ook een zalige voiture. Bij deze waren er wel al wat ledjes van het linkerachterlicht kappot
Comment
-
een XF is zalig, mijn madam vind hem er oud uitzien maar ik zou er direct voor tekenen. Zeker de R versie er van :o wat een undercover beest is dat zegCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk vind het ook een zalige voiture. Bij deze waren er wel al wat ledjes van het linkerachterlicht kappot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtenserieus? al een geluk dat je het zegt,want dat wist ik nog niet.
Comment
-
dit is ook zowat mijn indruk van deze wagen...., het is wel nogal een subjectieve review.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door syta Bekijk BerichtenNog anderhalve week en ik zal zelf ondervinden hoe zalig die XF wel is.
Niet dat ik daar aan twijfelde :-))))
Oud uitzien ??? Wat vindt je madam dan wel van een S type ?
Thx voor jullie commentaren : syta
Je merkt haast niets van het gereduceerd vermogen.
Ik ben heel tevreden over mijn keuze
Groetjes Syta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door syta Bekijk BerichtenGewoon subliem die wagen. Een plezier om mee te rijden.
Je merkt haast niets van het gereduceerd vermogen.
Ik ben heel tevreden over mijn keuze
Groetjes SytaPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment
-
-
-
Hoop dat de nieuwe A6 een beetje die richting uitgaat.....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
ik heb 2 weken geleden ook een nieuwe jaguar xf gekocht (premium luxury). Dit is echt een beestige wagen. Ik zou nu echter graag een sportievere velg kopen. Ik ga me wel beperken tot 19 inch. Ik heb nu de portfolio velg (artura). Hebben jullie een idee. Ik vind dit wel iets bijzonder. Zou dit hier bij passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wim1972 Bekijk Berichtenik heb 2 weken geleden ook een nieuwe jaguar xf gekocht (premium luxury). Dit is echt een beestige wagen. Ik zou nu echter graag een sportievere velg kopen. Ik ga me wel beperken tot 19 inch. Ik heb nu de portfolio velg (artura). Hebben jullie een idee. Ik vind dit wel iets bijzonder. Zou dit hier bij passen?
http://www.motec-wheels.com/en_pante...steel_lip.htmlNeemt onmiddellijk een pak van zn klasse weg, vind ik.
Waarom kijk je niet bij Jaguar zelf? Die bieden een paar prachtige velgen aan (Senta, Selena, Kasuga) De mooiste zijn helaas wel 20inch...
Proficiat btw! Als je eens tijd hebt mag je altijd fotootje postenJaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558
Comment
Comment