Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door syta Bekijk Berichten
    Zijn er echt geen liefhebbers meer voor die mooie XF ????

Syta
    Sublieme wagen écht

Comment

• Ik ben absoluut een liefhebber van de XF. Een jaar geleden had ik bijna een bestelbon voor een 3.0d S getekend. Maar... mijn liefde voor BMW heeft uiteindelijk de bovenhand gekregen en heeft ervoor gezorgd dat ik nu met een BMW 740d rijd. Dit neemt niet weg dat ik de XF nog steeds een waanzinnig mooie auto vind met een hemels rijplezier. Als ik er eentje zie rijden in de juiste kleur en met de juiste (lees:20") velgen, voel ik soms zelfs een beetje spijt...

Ik ben er dus zeker van dat jij 100% tevreden gaat zijn van uw nieuwe wagen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind de XF een droomwagen ! echt subliem !

Heb ooit es met een 4.2 Supercharged gereden, en echt

Opvolger van mijn E90 binnen x aantal jaren wordt ofwel een 6cilinder BMW (5 reeks ?) of een XF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
          Sublieme wagen écht

Ik vind het ook een zalige voiture. Bij deze waren er wel al wat ledjes van het linkerachterlicht kappot

Comment

• een XF is zalig, mijn madam vind hem er oud uitzien maar ik zou er direct voor tekenen. Zeker de R versie er van :o wat een undercover beest is dat zeg
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Nog anderhalve week en ik zal zelf ondervinden hoe zalig die XF wel is.
              Niet dat ik daar aan twijfelde :-))))

Oud uitzien ??? Wat vindt je madam dan wel van een S type ?

Thx voor jullie commentaren : syta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                Ik vind het ook een zalige voiture. Bij deze waren er wel al wat ledjes van het linkerachterlicht kappot
                serieus? al een geluk dat je het zegt,want dat wist ik nog niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                  serieus? al een geluk dat je het zegt,want dat wist ik nog niet .
                  Ja, een stuk of 3-4 van het linkerremlicht. Ik was het je nog vergeten te zeggen.

Comment

• dit is ook zowat mijn indruk van deze wagen...., het is wel nogal een subjectieve review.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Nog anderhalve week en ik zal zelf ondervinden hoe zalig die XF wel is.
                      Niet dat ik daar aan twijfelde :-))))

Oud uitzien ??? Wat vindt je madam dan wel van een S type ?

Thx voor jullie commentaren : syta
                      Gewoon subliem die wagen. Een plezier om mee te rijden.
                      Je merkt haast niets van het gereduceerd vermogen.
                      Ik ben heel tevreden over mijn keuze

Groetjes Syta

Comment

Gewoon subliem die wagen. Een plezier om mee te rijden.
                        Je merkt haast niets van het gereduceerd vermogen.
                        Ik ben heel tevreden over mijn keuze

Groetjes Syta
                        Veel plezier met je aankoop, ik blijf hem super mooi vinden. Jammer genoeg was hij voor mij niet de ideale wagen zoals eerder in dit topic al eens beschreven.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• XF

Ik heb nu die XF een veertiental dagen in mijn bezit en ik ben er nog altijd van onder de indruk
                          Geweldige rijervaring en bewonderende blikken
                          Dit forum is hier blijkbaar dood ???

Groetjes syta

Comment

• Zou je es foto's willen posten bij "Mijn Auto"?
                            freude am fahren

Comment

• Ik vind de XF ook een heel mooie auto behalve dan z'n snuit.

Weet niet direct wat maar dat is het enige wat me altijd opvalt en tegenvalt.

Z'n derriere daarentegen is echt wow!

Comment

• Hier een foto van mijn XF
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hier een foto van mijn XF
                                  Luxury?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                    Luxury?

Yep goed gezien

Comment

• Hoop dat de nieuwe A6 een beetje die richting uitgaat.....
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ik heb 2 weken geleden ook een nieuwe jaguar xf gekocht (premium luxury). Dit is echt een beestige wagen. Ik zou nu echter graag een sportievere velg kopen. Ik ga me wel beperken tot 19 inch. Ik heb nu de portfolio velg (artura). Hebben jullie een idee. Ik vind dit wel iets bijzonder. Zou dit hier bij passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wim1972 Bekijk Berichten
                                          ik heb 2 weken geleden ook een nieuwe jaguar xf gekocht (premium luxury). Dit is echt een beestige wagen. Ik zou nu echter graag een sportievere velg kopen. Ik ga me wel beperken tot 19 inch. Ik heb nu de portfolio velg (artura). Hebben jullie een idee. Ik vind dit wel iets bijzonder. Zou dit hier bij passen?
                                          http://www.motec-wheels.com/en_pante...steel_lip.html
                                          Das nu het laatste wat ik op een XF zou leggen Neemt onmiddellijk een pak van zn klasse weg, vind ik.

Waarom kijk je niet bij Jaguar zelf? Die bieden een paar prachtige velgen aan (Senta, Selena, Kasuga ) De mooiste zijn helaas wel 20inch...

Proficiat btw! Als je eens tijd hebt mag je altijd fotootje posten
                                          Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

Working...
                                          X