Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sind jaguar in handen van Ford is gekomen is er een foutieve strategie toegepast wat al veel klanten gekost heeft en er nog veel zal doen verliezen.

Comment

• Kmoet zeggen, na hem gisteren in topgear gezien te hebben begin ik hem opnieuw te apprecieren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Kmoet zeggen, na hem gisteren in topgear gezien te hebben begin ik hem opnieuw te apprecieren.
        Idem, ik vond hem voordien eigenlijk maar niets.

Zalige snufjes in het interieur

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Yes, al bijna 6 jaar, nu te koop.
          Een tpoic openen? bij welk onderwerp? Is daar animo voor denk je?
          bij "mijn auto"!!

daar zal wel animo voor zijn, das een echte liefhebbersbak!!

carlito zal je dankbaar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasV Bekijk Berichten
            Deze wagen is gewoon een pure kopie van de lexus GS als je hem vanop de zijkant bekijkt. De achterkant is dan weer Ford mondeo (de lexus en ford zijn ongetwijfeld fantastische wagens,...). Maar een jaguar koper wil geen samenraapsel van al het beste uit de hedendaagse auto-design. Wat als de nieuwe mercedes E uitkomt of de nieuwe CLS?
            Ik voorspel dat jaguar gewoon ten onder gaat.

Is dit nog iets in vergelijking met de legendarische E-type of de Mark 2?

Triestig noem ik dat, net als de x-type. Imagoverlies ten volle.

Gelukkig is er nog de XK, maar of die Jaguar gaat redden...

Er staan donkere tijden voor de deur voor jaguar, jammer, zeer jammer!
            dag vriend... de E-type werd in de US of A altijd al XK genoemd...maw... puntje 1, antwoord is ja!

x-type was een flop van formaat en komt niet meer terug, de XF wordt de instap jag!

en de XJ is nog altijd een knappe bak!!

Comment

• in belgië ook mijn vriend...

Ik heb hier de officiële inschrijvingsdocumenten liggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasV Bekijk Berichten
                in belgië ook mijn vriend...

Ik heb hier de officiële inschrijvingsdocumenten liggen...
                voila!! dan was die vraag toch zowieso al overbodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                  dag vriend... de E-type werd in de US of A altijd al XK genoemd...maw... puntje 1, antwoord is ja!

x-type was een flop van formaat en komt niet meer terug, de XF wordt de instap jag!

en de XJ is nog altijd een knappe bak!!
                  Volledig mee eens, en zoals gezegd in topgear: zie hem niet als een baby-jag, maar als een XK met 4 deuren, en je zal meer van hem gaan houden'. En in mijn geval is dat correct!

Comment

• Ik vind dit eigenlijk wel een razend knappe auto. Vooral het interieur. Al is er toch wel een beetje gemis naar de S-type die met zijn oer-klassieke looks net dat anders was.

Volgens mij wordt dit in zijn klasse de eerste niet-Duitse wagen die een zekere betekenis gaat hebben.

Oja,en laat die twee aangekondigde motoren (3.6tdV8 en 5.0 V maar komen

Comment

mooi!!! laat ons weten hoe het ding rijdt!
                      Geen idee wanneer 'ie geleverd wordt. Ze hebben 'm nog niet eens live gezien laat staan erin gezeten. Dat gaat wat geven, die mensen zijn de kwaliteit van Benz gewoon (al 30 jaar), 'k vrees het ergste.

't Wordt een zwarte 2.7D Luxe Executive (ofzoiets), met 19" tienspaaks velgen, en beige leder met alu/wortelnotenhout.

Het toppunt: 't is een XF geworden in plaats van een A5 3.0 TDI quattro tiptronic, omdat mevrouw een 4-deurs wou, "voor de kinderen en de kleinkinderen later". Twee pittige details :
                      • er zitten nog in de eerste 5 jaar geen kleinkinderen aan te komen
                      • de dochter, zeer treffend: "Ja, dat gaat toch niks uithalen, zo ne lelijke auto, daar wil ik zelfs ni in mee."

'k Heb me wel ingehouden, voor de goede vrede, en m'n eerlijke mening over dat gedrocht dus voor mezelf gehouden. 'k Ben toch 100% zeker dat die auto niet lang zal blijven, en dat de volgende weer 'n Benz, of een Audi, wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichten
                        Volgens mij wordt dit in zijn klasse de eerste niet-Duitse wagen die een zekere betekenis gaat hebben.
                        In de States, yep.

Comment

• Dat interieur doet me denken aan onze oude Buick Park Avenue. Het is werkelijk één en al Amerikaans, zelfs die typische felblauwe tint... Ik hoop op een betere generatie auto ontwerpers, zowel bij Jaguar als bij BMW en andere merken. Dat post post modernisme mag nu wel is op zijn einde lopen.

Comment

• Mooier dan A6 en 5serie.
                            E-klasse is het mooist.

En Jag blijft Jag, speciaal en in mijn ogen een trapje hoger.

Wel geen J-gate meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Geen idee wanneer 'ie geleverd wordt. Ze hebben 'm nog niet eens live gezien laat staan erin gezeten. Dat gaat wat geven, die mensen zijn de kwaliteit van Benz gewoon (al 30 jaar), 'k vrees het ergste.

't Wordt een zwarte 2.7D Luxe Executive (ofzoiets), met 19" tienspaaks velgen, en beige leder met alu/wortelnotenhout.

Het toppunt: 't is een XF geworden in plaats van een A5 3.0 TDI quattro tiptronic, omdat mevrouw een 4-deurs wou, "voor de kinderen en de kleinkinderen later". Twee pittige details :
                              • de dochter, zeer treffend: "Ja, dat gaat toch niks uithalen, zo ne lelijke auto, daar wil ik zelfs ni in mee."

'k Heb me wel ingehouden, voor de goede vrede, en m'n eerlijke mening over dat gedrocht dus voor mezelf gehouden. 'k Ben toch 100% zeker dat die auto niet lang zal blijven, en dat de volgende weer 'n Benz, of een Audi, wordt.
                              Toch wel treffend dat ook hier de twijfel bestond tussen een XF (4-deurs, ruimte, kinderen) en de A5 3.0.
                              Uiteindelijk werd het de A5 , wegens jag té groot en te lichte diesel voor zo'n slee...en neus té afwijkend van de sublieme showcar.
                              (ik zag de XF dus wél live in Frankfurt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                Dat interieur doet me denken aan onze oude Buick Park Avenue. Het is werkelijk één en al Amerikaans, zelfs die typische felblauwe tint... Ik hoop op een betere generatie auto ontwerpers, zowel bij Jaguar als bij BMW en andere merken. Dat post post modernisme mag nu wel is op zijn einde lopen.
                                Klopt, Buick heeft al jaren die blauwe verlichting.

Mooi vind ik het niet..

Comment

Ik blijft hier zo'n gevoel van "goedkoop" bij krijgen, qua look alvast. Een gebrek aan finesse misschien? En dan die spuuglelijke velgen komen blijkbaar recht uit een auto5-afslagrek.
                                  Die lichtunits vooraan zijn nog steeds niets aan't wennen en dat zal ook niet meer gebeuren denk ik...

Nuja, ik zal hem op het salon een eerste keer in't echt kunnen "bewonderen" en ben benieuwd of dat mijn indruk gaat veranderen.

Comment

dit heeft nog meer karakter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Jij bent ook redelijk hard over iets dat je niet kent hé

Comment

• gTa heeft deze auto al gezien, en het interieur goed bestudeerd. Ik ben er zeker van dat gTa weet waarover hij praat.

Comment

• Een auto beoordeel je niet in de showroom. Je kan hem mooi of lelijk vinden,dat is smaak. Ook tijdens een proefrit kan je een auto niet beoordelen,wel zijn rijgedrag.

Een auto in zijn totaliteit beoordeel je als je er 100000km hebt ingerden.

Comment

Working...
                                          X