Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichtenautowereld noemt na een eerste test het interieur van de XF...... Subliem
Comment
-
Op het eerste zich vind ik het interieur er niet crappy uitzien, ok het valt niet te vergelijken met het typische Jaguar uit de S-type maar zo slecht kan je het nu ook niet noemen imo. Maar een definitief oordeel valt pas te vellen nadat ik eens achter het stuur heb mogen kruipen van een XF.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenKleuren en smaken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuintenVGL Bekijk Berichtenautowereld noemt na een eerste test het interieur van de XF...... Subliem
moet dat eerst toch es irl bekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe X-type rijdt niet bijster leuk (zeker de FWD niet, die rijdt zelfs ongeïnspireerd en saai)
Comment
-
gTa is gewoon té streng, of nee hij is gewoon Bmw gewoon, én heeft heus wel ervaring met andere merken, maar het weggedrag van een ander merk zal hem niet snel tevreden stellen.. !
Is niet slecht bedoelt hoor, gTa!
Je bent voor mij, dé kenner van het forum, én zonder u zou het, -niet alleen voor mij-, maar voor heel het forum, niet hetzelfde forum meer zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtengTa is gewoon té streng, of nee hij is gewoon Bmw gewoon, én heeft heus wel ervaring met andere merken, maar het weggedrag van een ander merk zal hem niet snel tevreden stellen.. !
Is niet slecht bedoelt hoor, gTa!
Je bent voor mij, dé kenner van het forum, én zonder u zou het, -niet alleen voor mij-, maar voor heel het forum, niet hetzelfde forum meer zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtengTa is gewoon té streng, of nee hij is gewoon Bmw gewoon, én heeft heus wel ervaring met andere merken, maar het weggedrag van een ander merk zal hem niet snel tevreden stellen.. !
De nieuwe Mercedes-Benz C-klasse, Audi A5, Golf V GTI, Audi TT Mk.II, zowat alle Porsches (met de 987 op kop), Renault Clio RS, ...
En ik heb die XF nog niet gereden, hoor. Van zodra ik kan, doe ik dat wel. En 'k denk dat 'ie leuk zal rijden, de eerste tests wijzen toch in die richting.
Comment
-
Grote troef trouwens voor de XF (op zich): hij is goedkoper dan zijn Duitse evenknieën. 't Is dus de "budgetbak" der premium middenklassers, als je 't negatief wil verwoorden. Het accentueert wel overduidelijk de wil van Ford/Jaguar om van dit model veel exemplaren te verkopen zodat de winst navenant is.
't Maakt echter wél van de naam "Jaguar" nog meer een scherts... zeker als je dan een aantal mensen hoort zeggen dat een XF edeler is dan b.v. een "taxi" E-klasse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenO jawel.
De nieuwe Mercedes-Benz C-klasse, Audi A5, Golf V GTI, Audi TT Mk.II, zowat alle Porsches (met de 987 op kop), Renault Clio RS, ...
En ik heb die XF nog niet gereden, hoor. Van zodra ik kan, doe ik dat wel. En 'k denk dat 'ie leuk zal rijden, de eerste tests wijzen toch in die richting.
Sounds good too..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGrote troef trouwens voor de XF (op zich): hij is goedkoper dan zijn Duitse evenknieën. 't Is dus de "budgetbak" der premium middenklassers, als je 't negatief wil verwoorden. Het accentueert wel overduidelijk de wil van Ford/Jaguar om van dit model veel exemplaren te verkopen zodat de winst navenant is.
't Maakt echter wél van de naam "Jaguar" nog meer een scherts... zeker als je dan een aantal mensen hoort zeggen dat een XF edeler is dan b.v. een "taxi" E-klasse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGrote troef trouwens voor de XF (op zich): hij is goedkoper dan zijn Duitse evenknieën. 't Is dus de "budgetbak" der premium middenklassers, als je 't negatief wil verwoorden. Het accentueert wel overduidelijk de wil van Ford/Jaguar om van dit model veel exemplaren te verkopen zodat de winst navenant is.
Moest Ford van de XF een écht verkoopsucces willen maken, dan zouden ze er van direct een vier-cilinder diesel voor voorzien, denk ik. Voor de V70/S80 hebben ze 't toch onlangs ook gedaan (zonder automaat, dus dat gaat nog niet verkopen zoals ze willen, maar soit).
Ik heb er geen concrete cijfers van, maar ik heb zo 't gevoel dat er meer 2.0 TDI's // 200/220CDI's rondrijden dan 2.7/3.0 TDI's // 280/320 CDI's. Van BMW ben ik niet zo zeker; 'k denk dat er meer 525d's dan 520d's rondrijden.
Er werd aanvankelijk wel gesproken over een vier-cilinder voor de XF, maar ik heb er nog niks concreets van gelezen of gezien.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment