Denk je dat er nu nog altijd meer 525d rondrijden dan 520d? Er zullen toch alleszins meer 520d verkocht worden, denk ik. Van de facelift '5 die ik al zag tot nu toe was zo goed als elk exemplaar een 520d.
En tsjah, de restwaarde van een XF ... 't is nu nog koffiedik kijken, maar met die steengoeie 2.7D erin (diesel + geen 3 liter cilinderinhoud) heeft 'ie toch niet meteen zware nadelen. En de merknaam Jaguar is (gelukkig) nog altijd sterk!
Hoe zit dat met de restwaarde van de S-types 2.7D? Heb daar geen idee van...
En tsjah, de restwaarde van een XF ... 't is nu nog koffiedik kijken, maar met die steengoeie 2.7D erin (diesel + geen 3 liter cilinderinhoud) heeft 'ie toch niet meteen zware nadelen. En de merknaam Jaguar is (gelukkig) nog altijd sterk!
Hoe zit dat met de restwaarde van de S-types 2.7D? Heb daar geen idee van...
Comment