Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Denk je dat er nu nog altijd meer 525d rondrijden dan 520d? Er zullen toch alleszins meer 520d verkocht worden, denk ik. Van de facelift '5 die ik al zag tot nu toe was zo goed als elk exemplaar een 520d.

En tsjah, de restwaarde van een XF ... 't is nu nog koffiedik kijken, maar met die steengoeie 2.7D erin (diesel + geen 3 liter cilinderinhoud) heeft 'ie toch niet meteen zware nadelen. En de merknaam Jaguar is (gelukkig) nog altijd sterk!

Hoe zit dat met de restwaarde van de S-types 2.7D? Heb daar geen idee van...

Comment

• de garage wil onze teugnemen voor 25000eur. (3j,120000km)

vind ik best goed

Comment

• Vandaag de XF real-life gezien. Naast gestaan. En die ziet er beestig uit.....

Jaguar above it all

Comment

• Ik vind die XF langs de buitenzijde wel heel geslaagd (een beetje moeite met de achterkant), maar het design van het dashboard vind ik dan weer een complete miskleun: een knap staaltje van inspiratieloosheid. Heel spijtig en mijns inziens een gemiste kans.

Comment

• De troef van een xf is dat hij anders is dan zo een duffe duitse zakenlullenbak. Ik kocht hem meteen als hij een beetje deftig reed en ik in dat segment moest kiezen. Alleen een 5 met m pack zou mij nog kunnen laten twijfelen want die zal vast wel beter rijden en is met wat opties ook heel mooi.
            Last edited by GeeZer; 13/01/2008, 01:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Er is een rest, maar geen waarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Denk je dat er nu nog altijd meer 525d rondrijden dan 520d? Er zullen toch alleszins meer 520d verkocht worden, denk ik. Van de facelift '5 die ik al zag tot nu toe was zo goed als elk exemplaar een 520d.

En tsjah, de restwaarde van een XF ... 't is nu nog koffiedik kijken, maar met die steengoeie 2.7D erin (diesel + geen 3 liter cilinderinhoud) heeft 'ie toch niet meteen zware nadelen. En de merknaam Jaguar is (gelukkig) nog altijd sterk!

De restwaarde van de X was toch een ramp anders, onze X 2.0d met 60000km van nog geen 2 jaar oud in nieuwstaat toch wel hebben we maar met moeite aan de straatstenen kwijtgeraakt!

En ik weet ook wel dat een X geen Jag hoort te zijn, maar het was wel een zalig autootje om mee te rijden
                Last edited by ; 13/01/2008, 11:02.

Comment

• Gisteren een filmpje gezien op auto tv of fleet tv, kweet nie meer. De buitenkant vind ik lelijk zeker de voorkant, maar binnenin zijn er toch enkele mooi elektronische snufjes.. Maar hij is niet zo geslaagd, misschien en hopelijk voor hen is hij wel geslaagd voor de Amerikanen.

Comment

• Er zijn mensen die vinden dat de XF vooraan lelijk is, ik kan dat begrijpen.
                    Maar toen de E90 3-reeks uitkwam vond iedereen deze wagen ook lelijk.
                    Nu moet je maar eens zien dat ze hem allemaal kopen...
                    Spijtig genoeg zal jaguar zo'n gekken niet zo snel vinden.

Comment

• 't Is de fout van Jaguar... ze hadden die bloedmooie concept maar niet moeten laten zien.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• ik kom nu voor mijn werk redelijk wat in contact met Jaguar en potentiële klanten ... Een ding dat opvalt is dat er echt zéér veel mensen het een pracht van een auto vinden die eindelijk eens "Jaguar maar dan anders" is.

ik had het eerst heel anders ingezien maar volgens mij wordt het toch een dik succes ... ik hoop het in elk geval voor Jaguar.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb vorige week toevallig 2 eigenaars van een X-type gesproken die elk de XF al in bestelling hebben. Beide hebben een diesel gekocht.

Ze vonden het een prachtige wagen met een 'nieuwe' persoonlijkheid. Ook wilden beide eigenaars bij Jaguar blijven om niet met de grote hoop die allemaal een BMW, Audi of Mercedes kopen.

Toen ik Lexus aanhaalde antwoordde één eigenaar: "Lexus, wat is dat?"
                          Last edited by BMWMB; 13/01/2008, 22:53.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                            't Is de fout van Jaguar... ze hadden die bloedmooie concept maar niet moeten laten zien.
                            'k Vond die concept eigenlijk grotendeels lelijk.

Comment

• 'ie Was toch alleszins meer verwant met de katachtigen dan de productieversie aka Jaguar XF.
                              Toch zéker als je naar 't front kijkt. Nu lijkt 'ie meer op Pluto i.p.v. op Mufasa uit de Lion King ('k zeg maar iets).
                              Life's too short. Not to. Live it.
                              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Pluto en Musafa

Mja de lichten van het prototype waren pakken knapper, zal een kwestie van gewoon worden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                  'ie Was toch alleszins meer verwant met de katachtigen dan de productieversie aka Jaguar XF.
                                  Toch zéker als je naar 't front kijkt. Nu lijkt 'ie meer op Pluto i.p.v. op Mufasa uit de Lion King ('k zeg maar iets).
                                  Joenge Dat is Simba als em oud is. Dat is Mufasa niet! En daarachter staan Timon en Pumba...

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    'k Vond die concept eigenlijk grotendeels lelijk.
                                    Smaken verschillen; en alle geluk waarschijnlijk
                                    ik vond de concept een van de lekkerste bakken ever!

De uitgebrachte XF moet ik toch is irl zien, want momenteel ben ik alles behalve overtuigd

Comment

• Hier gaan we hem in de zomer zeker is gaan testen als we moeten beginnen kijken voor een vervanger voor de E. Ik vind hem er wel beestig uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        De troef van een xf is dat hij anders is dan zo een duffe duitse zakenlullenbak. Ik kocht hem meteen als hij een beetje deftig reed en ik in dat segment moest kiezen. Alleen een 5 met m pack zou mij nog kunnen laten twijfelen want die zal vast wel beter rijden en is met wat opties ook heel mooi.
                                        Hoe kan je dat nu weten? Ik ben zeker van de XF even leuk zal rijden als de 5. Engelsen zijn nl meesters in het versmelten van Frans comfort en Duitse stugheid

Comment

• Vandaag voor de eerste keer een XF in real life op 't salon gezien.. en wat een teleurstelling

Hij oogt veel langer in 't echt dan op foto en de koplampen zijn nog lelijker in 't echt.. maar niks had me kunnen voorbereiden op dat interieur..

Gewoon afschuwelijk goedkoop, vooral dan die grijze metallisé knopjes (à la Lexus) en de materiaalkeuze van de onderkant van het dashboard

Zijn dat pre-productiemodellen die in Brussel stonden want bijna elk inlegpaneeltje zat los en slap?

Comment

Working...
                                          X