Binnen 2 uurtjes mag ik gaan proefrijden met de 4.2 S/C .. pics en een verslagje volgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBinnen 2 uurtjes mag ik gaan proefrijden met de 4.2 S/C .. pics en een verslagje volgen
Hij zal wel goed rijden, hoop ik.
Wil je er eens opletten of de ZF bak rev-matchet tijdens het terugschakelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk BerichtenDe zestrapsautomaat van de XF werkt met tussengas, als je dat bedoelt.
Comment
-
pfff .. te laat toegekomen op die proefrit en dus heb ik enkel kunnen rijden met de diesel ... maar mijn ouders hebben met de S/C kunnen rijden en waren ten zeerste onder de indruk.
Kort mijn bevindingen: ik kan het heel goed snappen dat de auto een succes wordt .. hij rijdt schitterend. De A6, 5 en E hebben er een zeer zware concurrent bij ... het interieur is fantastisch en de rijdynamiek zit helemaal goed. 2.7d overtuigt enorm als motor ... 7 liter verbruik en toch "geweldige" prestaties.
Alleen qua looks vind ik de auto niks waard .. maar er zijn veel mensen die mijn mening niet delen.
Als de restwaarde van zo'n XF diesel wat goed komt .. dan kan dit wel eens heel goed de redding voor Jaguar worden. Echt heel knap wat ze gepresteerd hebben1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenpfff .. te laat toegekomen op die proefrit en dus heb ik enkel kunnen rijden met de diesel ... maar mijn ouders hebben met de S/C kunnen rijden en waren ten zeerste onder de indruk.
Kort mijn bevindingen: ik kan het heel goed snappen dat de auto een succes wordt .. hij rijdt schitterend. De A6, 5 en E hebben er een zeer zware concurrent bij ... het interieur is fantastisch en de rijdynamiek zit helemaal goed. 2.7d overtuigt enorm als motor ... 7 liter verbruik en toch "geweldige" prestaties.
Alleen qua looks vind ik de auto niks waard .. maar er zijn veel mensen die mijn mening niet delen.
Als de restwaarde van zo'n XF diesel wat goed komt .. dan kan dit wel eens heel goed de redding voor Jaguar worden. Echt heel knap wat ze gepresteerd hebben
want dat is wle een groot discussieissue bij velen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAh, er is dus al een supercharged versie? Betekent dit het einde van de XF-R dan? Allez ja hij is er nooit geweest maar zouden ze met nog iets krachtiger op de proppen gaan komen?
Er komt nog een snellere versie met +/- 500 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLogisch ook, met een M5/E63/RS6 die allemaal boven de 500 zitten. De vorige was op dat gebied eigenlijk al een klein beetje een achterblijver.
400 pk is plenty.
De pk-oorlog mag wel 'es stoppen. De RS6 trekt het gewoon in't belachelijke met 580 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten400 pk is plenty.
De pk-oorlog mag wel 'es stoppen. De RS6 trekt het gewoon in't belachelijke met 580 pk
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMaar 't blijft wel VET
Comment
-
begin december heb ik voor de eerste maal over de jaguar XF iets gelezen
onmiddelijk documentatie gehaald bij de dealer.
laarste week van december heb ik er één besteld
op de VIP dag van het salon voor de eerste maal gezien
daarna met m'n vrouw nog eens een blitsbezoek gebracht.
vorige zaterdag mijn kleur doorgegeven (Vapour grey)
zondag gaan testrijden bij Waterloo.
nu nog wachten op de levering half Juli
Ik ruil mijn CLK cabrio in voor deze Jag.
voor mij is de XF een prachtige wagen en ik begrijp niet hoe sommigen zo een drukte kunnen maken over een wagen en tegen het belachelijke af, opmerkingen maken.
Niemand wordt toch verplicht om er mee te rijden of er één te kopen.
ik heb de indruk dat een deel de wagens afbreekt, om er niet van te moeten dromen.
zelf ben ik ook ontwerper en deze wagen zijn lijnenspel klopt hoor.
ik geef toe dat de lichten van de concept knapper waren, maar lelijk zijn ze in de productieversie ook niet. Het is misschien een beetje wennen.
Als JAGUAR staat voor luxe en sportiviteit, dan is de XF wel degenlijk een echte JAG
als Jaguar niet wordt gered, zal het toch niet aan mij liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XFrank Bekijk BerichtenAls JAGUAR staat voor luxe en sportiviteit, dan is de XF wel degenlijk een echte JAG
als Jaguar niet wordt gered, zal het toch niet aan mij liggen.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
Comment