Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOp termijn wel hoop ik, schitterende motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zou nog beter zijn. Een 3.0 met rond de 300pk... Dat zou voor Jaguar een schot in de roos zijn...
Wij hebben ook een dag met zo'n XJ 2.7d rondgereden en dat is af !
Mijn vader was ook zeer tevreden van de motor... !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHet is een mooie wagen maar voor een Jaguar is het toch even slikken.
Ze gaan ook ooit es van design moeten veranderne, want kan me niet voorstellen dat ze nog een tiental jaar gaan voortborduren op hetzelfde 'model', toch?
Verandering van spijs doet eten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk wacht al jaren op een 'nieuwe' porsche 911.
Ze gaan ook ooit es van design moeten veranderne, want kan me niet voorstellen dat ze nog een tiental jaar gaan voortborduren op hetzelfde 'model', toch?
Verandering van spijs doet eten
Never change a winning team.
Met de 911 moet niet te veel veranderd worden, anders is 't geen 911 meer.
Een aantal jaren geleden waren er geruchten van een V8 motor, goed dat ze die gedumpt hebben.. what's next? hybrid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNever change a winning team.
Met de 911 moet niet te veel veranderd worden, anders is 't geen 911 meer.
Een aantal jaren geleden waren er geruchten van een V8 motor, goed dat ze die gedumpt hebben.. what's next? hybrid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenik zie wel nog een Cayenne diesel komen, of de panamera
Maar je kan wel 'es gelijk hebben vrees ik..
Alhoewel Porsche duidelijk heeft gezegd zich niet te verdiepen in diesel maar in hybride...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGod spaar ons daar van..
Alhoewel Porsche duidelijk heeft gezegd zich niet te verdiepen in diesel maar in hybride...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenpfff .. te laat toegekomen op die proefrit en dus heb ik enkel kunnen rijden met de diesel ... maar mijn ouders hebben met de S/C kunnen rijden en waren ten zeerste onder de indruk.
Kort mijn bevindingen: ik kan het heel goed snappen dat de auto een succes wordt .. hij rijdt schitterend. De A6, 5 en E hebben er een zeer zware concurrent bij ... het interieur is fantastisch en de rijdynamiek zit helemaal goed. 2.7d overtuigt enorm als motor ... 7 liter verbruik en toch "geweldige" prestaties.
Alleen qua looks vind ik de auto niks waard .. maar er zijn veel mensen die mijn mening niet delen.
Als de restwaarde van zo'n XF diesel wat goed komt .. dan kan dit wel eens heel goed de redding voor Jaguar worden. Echt heel knap wat ze gepresteerd hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten6.0 dieselmotor? graag
'k Mag er al niet aan denken hoeveel dat niet weegt, en nog de sound, karakter en gasrespons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGod spaar ons daar van..
Alhoewel Porsche duidelijk heeft gezegd zich niet te verdiepen in diesel maar in hybride...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIn een Porsche? Hell no!
'k Mag er al niet aan denken hoeveel dat niet weegt, en nog de sound, karakter en gasrespons
It's the future, ook in de autosportwereld zo blijkt. (R10 TDI)nls2000
Comment
-
Nog twee weken wachten en dan is de XF te bewonderen bij de dealers. (Allé toch voor de genodigde) En een paar dagen later kan iedereen bij de dealer gaan kijken.
Ik zal op de eerste rij staan om eens een testrit gaan te maken met de nieuwe jaguar XF.
Ik ben ook altijd nieuwsgierig naar andere mensen hun indruk van de XF. Hoe hij rijdt, enz..
Als hij betrouwbaar zal blijken dan zou deze XF wel eens een schot in de roos kunnen zijn, en een geduchte tegenstander kunnen worden voor de BMW 5 , AUDI A6, en Mercedes E klasse.
Ik kijk er in ieder geval naar uit om hem eens proef te rijden en te vergelijken met mijn huidige BMW 5
Comment
-
Jeremy Clarkson over de XF:
First, there’s the styling. Jaguar says it looks like the stunning concept car we saw a couple of years ago but I’m not so sure. Some of the exquisite detailing on the concept – the guardsman-sharp creases on the bonnet and razor-thin headlamps – have not made it onto the production car.
And I’m sorry but arguing that the two have the same proportions and stance is like saying I have the same proportions and stance as Brad Pitt. I do. But I’m never asked for his autograph.
Had there been no concept car, I would never have known how good the XF could look. But there was, so I’m sorry but as a styling exercise the finished product just doesn’t float my boat.
In fact when I came home to find it sitting in my drive I thought it was a Mondeo and ignored it for two days. When I finally took it for a drive the disappointments kept on coming. The dipped headlamps are not bright enough, the light switch is on the indicator stalk – a hallmark of cost-cutting – the cruise control wasn’t working, the throttle felt slack, the sat nav screen was unreadable thanks to too many reflections, and the windows don’t work when the ignition is off.
De rest lees je hier.
Comment
Comment