Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk Berichten
    maar rdvh ik vind toch ook dat je een beetje teveel oogkleppen draagt op dit moment. .
    nog eens goed gevoeld, naar links, naar rechts , naar boven en onder gekeken en nee hoor, geen spoor van oogkleppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik waarschijnlijk ook wel wat, hè. Iedereen.

't Belangrijkste, en hiermee kan er wat mij betreft worden afgerond, is dat de XF, zoals verwacht (maar verwachtingen worden niet altijd ingelost, hier dus wel), prinsheerlijk rijdt. Of neen, nog belangrijker: hij lijkt aan te slaan! Men moet altijd voorzichtig zijn met vooraf-verkoopcijfers, maar het ziet er naar uit dat de XF zal kunnen doen wat de S-type niet heeft gekund, en zolang Jaguar er wel bij vaart, hebben we alles wat we moeten hebben.

Persoonlijk vind ik 't trouwens een goeie zaak dat er in dit segment een serieuze speler extra bijkomt. Een beetje afwisseling kan geen kwaad, en 't minste wat je van de XF kan zeggen is dat 'ie, zeker binnen dat segment, een verfrissing is qua looks.

wel gTa, hiermee ben ik het volmondig eens.

Comment

• Zalig topic

@ GTA,mooi verslag!!!
        @rvdh:Wind je zo niet op!Je hebt een zalige kar gekocht en volgens GTA rijd hij nog goed ook.En dat is toch het belangrijkste.En dat hij op vlak van materiaalkeuze en afwerking niet in de buurt van audi komt is nu ook geen verwijt.Audi heeft een zo goed als niet te kloppen prijs/afwerkings niveau.
        Last edited by ; 04/03/2008, 17:14.

Comment

• En nu graag wat mooie pics van de XF

Comment

• Dit topic maakt het begrip forum weer volledig waar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Dit topic maakt het begrip forum weer volledig waar...
              Voor wie supporter jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                Zalig topic

@ GTA,mooi verslag!!!
                @rvdh:Wind je zo niet op!Je hebt een zalige kar gekocht en volgens GTA rijd hij nog goed ook.En dat is toch het belangrijkste.En dat hij op vlak van materiaalkeuze en afwerking niet in de buurt van audi komt is nu ook geen verwijt.Audi heeft een zo goed als niet te kloppen prijs/afwerkings niveau.
                hey turboman, what would life be without excitement
                zo is er tenminste wat leven in de brouwerij. Dat van het onklopbare prijs/afwerkingsniveau van Audi vind ik wat sterk: voor die prijs mogen ze wel niet te kloppen zijn! Enkel Mercedes is nog duurder.
                Last edited by ; 04/03/2008, 18:43.

Comment

• Mercedes

On topic: Wanneer worden de eerste geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Mercedes

On topic: Wanneer worden de eerste geleverd?
                    ik heb horen zeggen dat de eerste tegen einde volgende week of begin van de week daarop geleverd zouden worden...

Comment

• Ik weet al een te koop staan, particulier

Comment

• Ma fack.Vandaag eentje zien rijden met garageplaten19 of 20 duims velgen eronder.Kleur was iets grijs,zilver beige achtig.Rare kleur,maar wel knap!Echt imposante kar!

Comment

• Gisteren ook iets dergelijks gezien, en ik vond het eigenlijk niet zo opmerkelijk

Nuja, de oude X-type was ook al mijn ding niet.

Doe mij maar een XJ met V8

Comment

• Ik heb gehoord dat er toch al enorm veel verkocht zijn en dat je nu al zou moeten wachten tot volgend jaar.

In dat opzicht is dit wel een opsteker voor Jaguar.

Ik vind deze wagen een heel mooi alternatief voor wagens zoals de '5, E, A6 enzovoort, want de bovengenoemde wagens zie je zo vaak.

Comment

• Gisteren in Kortrijk een beige XF gezien, best wel een indrukwekkende wagen!

Maar vooral de snoet vind ik niet knap

Comment

• Prachtige car!!!!!

Ben verleden week naar de voorstelling geweest, en het interieur is om van te snoepen. Achterzijde deed mij meteen smelten, betreffende de voorzijde had ik mijn twijfels (afgaande op de foto's). Totdat ik er voor stond. Prachtig!!

Eerst was gezegd dat de bestellingen die ze nu noteren een leveringsdatum volgend jaar zouden kennen. Maar blijkbaar heeft de garage van de invoerder een aantal extra wagens toegewezen gekregen, en zou er eventueel kunnen geleverd worden in oktober of november....

Comment

• Geen wijzigingen inzake m'n mening over deze auto, na m'n testrit van vorige week en m'n bezoek aan 't salon van Genève van dit weekend. Zeker niet over het interieur en z'n positie in z'n segment : zo fantastisch is deze XF niet, binnenin (qua afwerking en materialen, en vooral het goedkope, licht aanvoelende, imitatie-alu doet 'm de das om), maar slécht is 'ie zéker ook niet.

Achter de XF stond een XJ, zo'n "Individual"-versie ... er stond bijna meer volk naar die XJ te kijken dan naar de XF. Die XJ, dát is een Jaguar.

Comment

Geen wijzigingen inzake m'n mening over deze auto, na m'n testrit van vorige week en m'n bezoek aan 't salon van Genève van dit weekend. Zeker niet over het interieur en z'n positie in z'n segment : zo fantastisch is deze XF niet, binnenin (qua afwerking en materialen, en vooral het goedkope, licht aanvoelende, imitatie-alu doet 'm de das om), maar slécht is 'ie zéker ook niet.

Achter de XF stond een XJ, zo'n "Individual"-versie ... er stond bijna meer volk naar die XJ te kijken dan naar de XF. Die XJ, dát is een Jaguar.
                                    Agree completely !

Nochtans haalt hij in de pers heel goeie commentaar, meer bepaald qua algemene rijsensaties en wegligging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Nochtans haalt hij in de pers heel goeie commentaar, meer bepaald qua algemene rijsensaties en wegligging...
                                      Agree completely!

Ik heb 'm al gereden en beaam dat ten volle.

Comment

Agree completely!

Ik heb 'm al gereden en beaam dat ten volle.
                                        Tiens tiens, en toch geen testverslagje in het desbetreffende topic?

Comment

• Nee, wel hier. Met véél opwaaiend stof tot gevolg, aangezien niet de gehele kattenkolonie akkoord was met m'n mening over 't interieur van de XF.

Comment

Working...
                                          X