Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Ik denk dat rvdh nogal geobsedeerd is door de Jaguar XF.
    Geobsedeerd, wat is dat nu? Ik heb er gewoon een gekocht en maak gebruik van dit forum om zoals iedereen hier mijn mening met anderen te delen en om te zien hoe anderen erover denken. Voor het overige ben ik een gepassioneerd autoliefhebber zoals de meesten op dit forum, vermoed ik... Ik heb alleen geen tijd om mijn mening over alle wagens en alle items te geven.

Comment

• hier trouwens nog een foto http://img.thesun.co.uk/multimedia/a...0C_404139a.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Werkt dit als een rooie lap op een stier?

ik dacht het niet. Maar blijf maar leuke foto's posten.

Comment

• Pas op, ik ben fan van de XF.

Comment

Pas op, ik ben fan van de XF.
            ja dat had ik al door...

Comment

• Comment

• Comment

• Overlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.

Het enige dat mij aan de buitenkant nog stoort is dat de voorlichten niet aggressief genoeg zijn, die van de concept waren een pak aggressiever, en dat je niet kan kiezen voor minder chroom.

Comment

Werkt dit als een rooie lap op een stier?

Wow een mooi kleur is dat die ik niet ken, zelf hebben we de onze volgende week (indigo met 19inch velgen en beige vanbinnen),
                    wat is de naam van het kleur???
                    Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Zo lelijk.

Comment

Overlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.

Het enige dat mij aan de buitenkant nog stoort is dat de voorlichten niet aggressief genoeg zijn, die van de concept waren een pak aggressiever, en dat je niet kan kiezen voor minder chroom.
                        de voorlichten hadden iets smaller kunnen zijn, het chroom is een kwestie van smaak, ik vind dat het de lijn van de wagen hier en daar accentueert. Misschien komt de "R" (500 pk) zonder chroom ?

Comment

Zo lelijk.
                          jakkes, photoshop op hol geslagen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichten
                            de voorlichten hadden iets smaller kunnen zijn, het chroom is een kwestie van smaak, ik vind dat het de lijn van de wagen hier en daar accentueert. Misschien komt de "R" (500 pk) zonder chroom ?
                            Ik hoop het ook.

Spijtig dat dit de productie niet gehaald heeft:

Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichten
                            jakkes, photoshop op hol geslagen zeker?
                            Nee, ik vrees dat het echt is.

Comment

Ik hoop het ook.

Spijtig dat dit de productie niet gehaald heeft:

/>
                              Het verschil tussen concept cars en de uiteindelijke straatversie is vaak om te huilen. Toch vind ik dat de mensen van jaguar met de XF een globaal gezien zeer aantrekkelijke wagen in dit segment neergezet hebben.

Comment

Overlaatst in Autovisie een foto gezien van een XF in het donkerblauw met bruin leder vanbinnen (de combinatie die wij voor onze auto ook hebben), prachtig.

Idd de voorlichten mochten aggressiever, die "bol" eruit zou al een wereld van verschil maken denk ik.

Comment

Geobsedeerd, wat is dat nu? Ik heb er gewoon een gekocht en maak gebruik van dit forum om zoals iedereen hier mijn mening met anderen te delen en om te zien hoe anderen erover denken. Voor het overige ben ik een gepassioneerd autoliefhebber zoals de meesten op dit forum, vermoed ik... Ik heb alleen geen tijd om mijn mening over alle wagens en alle items te geven.
                                  Het minste wat we kunnen zeggen, is dat je niet opgaat in de massa BMW's, Audi's en andere MB's... en dat je een model gekozen hebt dat wss als eerste Jag dynamisch op hetzelfde niveau speelt van die concurrenten en dat je je niet moet afvragen of je nu een eenzaat bent of niet. Je had natuurlijk ook een Lexus GS kunnen kiezen (tenzij je gaat dieselen)

Comment

• Zijn er foto's van een groene XF? Van beide soorten groen?

Comment

en groot gelijk heb je, proficiat met de aankoop, knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Zijn er foto's van een groene XF? Van beide soorten groen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                          Het minste wat we kunnen zeggen, is dat je niet opgaat in de massa BMW's, Audi's en andere MB's... en dat je een model gekozen hebt dat wss als eerste Jag dynamisch op hetzelfde niveau speelt van die concurrenten en dat je je niet moet afvragen of je nu een eenzaat bent of niet. Je had natuurlijk ook een Lexus GS kunnen kiezen (tenzij je gaat dieselen)
                                          Ik heb de Lexus GS wel nader bekeken maar 1. geen diesel 2. bij hybride nulkommanul kofferruimte 3. prachtig interieur behalve voor de ergonomie die een van de slechtste is die ik ooit gezien heb (de kwaliteit van de materialen is uitstekend, de assemblagekwaliteit ook, de stoelen zitten heerlijk, maar de inegnieurs hebben de knoppen en toetsen bijzonder kwistig rondgestrooid, sommige zitten zelfs achter een klepje). Bij de RX vond ik de materiaalkeuze van de middenconsole (grijze plastic) verschrikkelijk aanvoelen en sowieso valt een SUV of hoe die dingen tegenwoordig heten uit de boot. In een SUV heb je nauwelijks meer objectief meetbare ruimte dan in een ruime berline, die dingen wegen doorgaans > 2 ton en hebben een verschrikkelijke wegligging. Bovendien staat de rijhouding me in zo'n hoge wagen niet aan. Kwestie van smaak zeker.

Comment

Working...
                                          X