Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koffer sluit niet mooi aan.

Comment

• Maar zie nu eens hoe die nummerplaat daar aangehangen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Verrassend knap die achterkant!

Comment

• hier staat er eentje in het zwart

prachtig gewoon

Comment

• De 2 uitlaatpijpen mogen nog nét dat tikkeltje hoger geplaatst worden zodat ze mooi in de bumper zijn ingewerkt imo

Comment

• Een tijdje gelede heb ik nog met iemand aan het praten geweest over Jaguar.
              Vroeger was een jag een klassebak en had echt pit en uitstraling maar de laatste jaren was jag niet zo exclusief meer, ze hebben zo geen opvallende modelen meer. Dit model is al een stap in de goede richting maar ze zullen met wat beter uit de bus moeten komen om hun exclusiviteit van vroeger terug te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                prachtige foto, wij hebben dezelfde velgen. in het echt zien ze er wel wat mooier uit, niet alleen de velgen maar de hele auto, hij is zeker nie echt fotogeniek.
                keb dezelfde al zien staan in de garage en het kleur is echt mooi, weet de naam niet...
                voor de mensen die twijfelen, kopen maar! superwagen, goed uitgerust en zalig interieur, neem wel een juiste kleurencombinatie (interieur, ext, velgen, ...) want dat maakt de auto echt!! we hebben er al prachtige tegengekomen en al afschuwelijke
                succes met de keuze
                Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichten
                  Helemaal mee eens. Zoals anderen hier zeggen, niet aarzelen en join the club! De XF is een uitstekend rijmachien dat zijn bestuurder (en andere inzittenden) veel rijplezier zal bezorgen.
                  Het vergelijken van wagens en afwerkingsgdetails is een leuke bezigheid, maar je rijdt maar met een auto tegelijk en niet met 3 verschillende auto's naast elkaar om continue te vergelijken. Voor mij is de XF het ideale compromis (ik heb ook adolescente kids en ze passen er allemaal in), en sommigen op dit forum zoeken duidelijk naar een ander soort compromis. Blij dat het leger enthousiastelingen groeit.

wanneer krijg je hem nu of heb je hem al?? wil je anders eens (een) foto(s) posten aub?? benieuwd...
                  Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Proficiat aan al degene die een XF gekocht hebben. Het is gewoon een topklasse auto.
                    Zijn modern kleedje met nieuwe technieken en een betrouwbare technische basis is de ideale cocktail.
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      Proficiat aan al degene die een XF gekocht hebben. Het is gewoon een topklasse auto.
                      Zijn modern kleedje met nieuwe technieken en een betrouwbare technische basis is de ideale cocktail.
                      Welke nieuwe technieken?

Heb er gisteren nog eentje gezien.
                      Die wagen heeft echt een grote velg nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Welke nieuwe technieken?

.
                        Shift by wire om er maar ééntje te noemen
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          Shift by wire om er maar ééntje te noemen
                          Zat dat niet al in Toyota's hybrides?
                          Interessante techniek dat wel.

Comment

• ik denk dat die een CVT met virtuele versnellingen hebben. De XF heeft een klassieke versnellingsbak die in de basis dezelfde is als bij BMW. (ZF 6-bak)

Comment

• heeft een AM DB9 dat ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Verrassend knap die achterkant!
                                Niet opgevallen dat het van de designer van Aston Martin is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wegsley Bekijk Berichten
                                  Niet opgevallen dat het van de designer van Aston Martin is.
                                  Nee Maar nu je het zegt hebben de achterlichten wel een stevige trek weg van de AM V8 Vantage

Comment

• Autoblog.nl heeft de 2.7d en XF SV8 getest.

Artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...-27d-en-xf-sv8
                                    Filmpje: http://www.autoblog.nl/video/big/jaguar-xf.php

Ik begin die voorkant écht wel te smaken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                      Autoblog.nl heeft de 2.7d en XF SV8 getest.

Artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...-27d-en-xf-sv8
                                      Filmpje: http://www.autoblog.nl/video/big/jaguar-xf.php

Ik begin die voorkant écht wel te smaken!
                                      Ja, helemaal niet slecht. Ik begin ook aan de neus te wenne, maar het is toch jammer dat we niet van het begin kunnen zeggen van: "Wooooow" Maar goed, mij mogen ze altijd zo een SV8 voor de deur parkeren.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Welke nieuwe technieken?

Heb er gisteren nog eentje gezien.
                                        Die wagen heeft echt een grote velg nodig.
                                        Jaguar is klantgericht genoeg om ervoor te zorgen dat de wieldiameter (velg + band) op alle modellen identiek is. Of je nu met 17", 18" of 19" rondrijdt, de wielkasten zullen altijd even vol zijn. Ik heb hem met 18" en ik denk dat groter een stuk rolcomfort gaat kosten. 't Is maar wat je wil...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                                          Proficiat, post zeker nog je bevindingen als je hem een tijdje hebt!

(Spijtig genoeg geen proficiat voor je Franse zin, daar staan maar liefst vier fouten in. )
                                          4 fouten op 4 woorden in het Frans ? Are you kidding ? "Le Jaguar nouveau est arrivé" is absoluut correct tenzij de Franse spellings- en grammaticaregels vorig week grondig gewijzigd zijn. Nog nooit gehoord van "Le Beaujolais nouveau est arrivé" ? Of bedoel je dat het "La Jaguar nouvelle est arrivée" had moeten zijn omdat het "la voiture, une auto" is (maar ook "le véhicule, le bolide") ? Geen fouten dus, maar een bewuste keuze om de analogie met de Beaujolais door te trekken. Waarbij ik meteen wil opmerken dat de vergelijking daar stopt. De Beaujolais nouveau is imo niet te drinken, terwijl de XF warmee ik nu een week rijd (ca 3000 km) een heerlijke wagen is en in alle opzichten de merknaam eer aandoet. Sommigen zullen mij weer een gebrek aan objectiviteit verwijten. Deze keer hebben ze gelijk. Ik heb er langere autowegtrajecten (1200 km in twee dagen) mee afgelegd, op Franse landwegels gecontroleerd of de wegligging bij sportief rijden echt zo goed is en ben tot een zeer positieve balans gekomen: aan het stuur van de XF wordt rijden weer fascinerend.
                                          Last edited by ; 01/04/2008, 12:33.

Comment

Working...
                                          X