Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jag Bekijk Berichtenhaha inderdaad, mooi punt
dat betweter-gedrag stoort inderdaad nogal ferm, filoloog
grtz (no offense)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
In ieder geval, veel plezier met je XF, 't is een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Nog 2 weken en 'n familielid van me heeft z'n zwarte 2.7D.
Comment
-
Hierbij enkele foto's van een de groene XF uit de vergelijking met de BMW 550 (stond ook op autobild.de)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk BerichtenHeb je al voorgesteld om hem (uitgebreid, zo'n week of drie) in te rijden ?
Comment
-
Ik denk dat de de XF wel de top is op gebied van rijgebied in zijn klasse (samen met de BMW 5).
Bij Autowereld wint de XF nipt,bij autointernationaal de 5 nipt,....dit bevestigt wel de conclusie dat ze beide echt wel de top zijn. In TopGear magazine verpletterde de XF de CLS en de GS430.
En wat de afwerking betreft,volgens AW is de XF beter afgewerkt dan de 5. Ik denk dat dat ook betekent dat de XF op een hoog niveua zit.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk denk dat de de XF wel de top is op gebied van rijgebied in zijn klasse (samen met de BMW 5).
Bij Autowereld wint de XF nipt,bij autointernationaal de 5 nipt,....dit bevestigt wel de conclusie dat ze beide echt wel de top zijn. In TopGear magazine verpletterde de XF de CLS en de GS430.
En wat de afwerking betreft,volgens AW is de XF beter afgewerkt dan de 5. Ik denk dat dat ook betekent dat de XF op een hoog niveua zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIn de Autowereld net dezelfde test, daar won de Jag maar de hele test leek eerder op een brochure van de XF....
Comment
-
Jaguar XF vs BMW 525D
Ben dit weekend gaan testen met een nieuwe 525d. Ik heb nu hetzelfde model maar in de 120KW versie. Het geteste model had een automatische bak, maar kan manueel geschakeld worden. Dit heb ik dan ook voornamelijk uitgeprobeerd.
1 woord voor de BWM : Motor : Fantastische Motor, een groot verschil met de huidige 525d versie. Zeer sportief. BMW doet zijn naam alle eer aan Bayerische Motoren Werke.
Ik was wel teleurgesteld over de afwerking. Veel plastiek look en geen WOW effect zoals bij de Jaguar XF. En niks echt nieuws, alleen wat details hier en daar.
Mijn keuze is er zeker niet makkelijker op geworden.
Heeft er iemand een idee over de huidige levertermijn van de Jaguar XF? Eerder of dit forum las ik 'niet meer in 2008' maar daarna las ik dat alles een paar maand is opgeschoven omwille van nieuwe quota voor Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichtenals ik de commentaren hier lees is de XF op dat vlak ook maar matig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee over de huidige levertermijn van de Jaguar XF? Eerder of dit forum las ik 'niet meer in 2008' maar daarna las ik dat alles een paar maand is opgeschoven omwille van nieuwe quota voor Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichtenik denk dat je best een Jaguar dealer kan bellen om een zicht op de leveringstermijnen te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichtenik denk dat je best een Jaguar dealer kan bellen om een zicht op de leveringstermijnen te krijgen.
Comment
-
Ik heb gehoord dat 2008 nog wel haalbaar moet zijn.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Wat mij het meeste stoort aan deze XF is de carrosserievorm. Deze wagen heeft de vorm van een 5-deurs (type hatchback), net zoals de Lexus GS dat heeft. Ik zie nu eenmaal liever een 4-deurs sedan.
Ik heb ook dat filmpje gezien waarin de supercharged wordt getest. Hier valt op dat de compressoren vreselijk veel lawaai maken. Het geluid vind ik echt niet mooi...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenMaar de 525d maakt op papier ook brandhout van de 2.7d, dus dat de 530d dat ook doet is maar normaal.
Naar mijn mening is de XF een betere auto dan een E60 525d. Zonder twijfel zelfs.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Daar twijfel ik zeer zeker aan. Ik geloof nooit dat een Jaguar betrouwbaarder kan zijn dan een BMW. Er zal nog moeten afgewacht worden of al die 'gadgets' blijven werken.
Voordeel voor de BMW is ook dat de E60 al enige tijd op de markt is waardoor de kinderziektes allemaal weggewerkt zijn, terwijl de Jaguar hier met een totaal nieuw model zit...
De motor van de jaguar is zijdezcht, maar presteert duidelijk minder goed dan de vergelijkbare diesels van BMW. Het bewijs werd geleverd in de laatste Autowereld.
Neen, ik ben er zeker van dat de BMW een betere wagen is dan deze Jaguar XF...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment