Oorspronkelijk geplaatst door rvdh
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenEn wat is er dan wel zoooo mis met die lichten van een 6-reeks?
Comment
-
De telefoon en wagen zijn eerst correct gedockt doch komt er in de wagen de melding dat er finaal geen telefoon gedockt is van zodra er gebeld wordt. Gebeurt dat er automatische omnieuw gedockt wordt doch ... zonder langdurig effect evenwel. Heb ondertussen al via garage en via gsm-verkoper getracht oplossingen te vinden doch tot op heden nog niet geheel succesvol. Elke feedback is uiteraard altijd welkom.
foto's komen er later aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lvdd Bekijk BerichtenDe telefoon en wagen zijn eerst correct gedockt doch komt er in de wagen de melding dat er finaal geen telefoon gedockt is van zodra er gebeld wordt. Gebeurt dat er automatische omnieuw gedockt wordt doch ... zonder langdurig effect evenwel. Heb ondertussen al via garage en via gsm-verkoper getracht oplossingen te vinden doch tot op heden nog niet geheel succesvol. Elke feedback is uiteraard altijd welkom.
foto's komen er later aan.
De eerste keer herkende hij zelfs mijn Blackberry niet. De linking werkte niet. Met een ander type SM geprobeerd , werkte van de éérste keer. Daarna direct met de BB, en wonder boven wonder alles ok. Tot nu toe. Een andere GSM of een andere wagen. Mischien wil Jaguar hem zelfs betalen. Dat kan goedkoper uitkomen voor hen(werkuren kosten veel geld)
Comment
-
Volgens mij is de jaguar toch wel een commercieel succes want je ziet er echt al redelijk wat rijden. Het is heel zeker een knappe verschijning.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVolgens mij is de jaguar toch wel een commercieel succes want je ziet er echt al redelijk wat rijden. Het is heel zeker een knappe verschijning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten...dieje vandaag nog foto's gaat posten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lvdd Bekijk BerichtenBeste collega's,
Stoot evenwel op een probleem dat mogelijks niks met de wagen zelf te maken heeft doch met het paren/docken van een SonyEriccson P990i phone met de bluetooth in de wagen. Paren geen probleem maar bij de eerste actie (bellen, opnemen, ...) wordt het toestel niet meer gedockt. De bluetooth-module in de wagen werkt perfect met andere toestellen doch is de P990i wel als volledig compatibel vermeld voor de bluetooth in XF.
Heeft er toevallig iemand eenzelfde toestel en gelijkaardige problemen of eventueel met andere toestellen?
Met dank,
Luc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk BerichtenAl enige oplossing in zicht? en Welke?
mottige software die UIQ3/symbian.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de HTC Touch Pro?
Werkt als een fluitje van een cent (eerste keer wel even moeten zoeken om gesynchroniseerd te krijgen)
wel oppassen! maximaal 750 contacten (eigenlijk een beetje belachelijk hoe weinig geheugen ze in die wagensystemen steken. 100 Euro meer zal er toch wel af kunnen zeker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de HTC Touch Pro?
Comment
-
Wel, nog steeds geen echte oplossing. Heb op meerdere XF's in garage hetzelfde probleem met de P990i. Na contact met Jaguar en Sony Ericcson blijkt dat versie van software mogelijks probleem kan zijn doch blijkt de door Jaguar-geteste versie van software niet meer in de nieuwe SE-smartphones aangeboden en kan een SE-toestel ook niet naar een vroegere versie van de software 'gedowngrade' worden. SE verwijst dus probleem naar Jaguar.... M.a.w., nog geen oplossing en heden vraag hangende bij Jagauer-België naar volgende stap.
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de HTC Touch Pro?Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk BerichtenAl enige oplossing in zicht? en Welke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lvdd Bekijk BerichtenWel, nog steeds geen echte oplossing. Heb op meerdere XF's in garage hetzelfde probleem met de P990i. Na contact met Jaguar en Sony Ericcson blijkt dat versie van software mogelijks probleem kan zijn doch blijkt de door Jaguar-geteste versie van software niet meer in de nieuwe SE-smartphones aangeboden en kan een SE-toestel ook niet naar een vroegere versie van de software 'gedowngrade' worden. SE verwijst dus probleem naar Jaguar.... M.a.w., nog geen oplossing en heden vraag hangende bij Jagauer-België naar volgende stap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk BerichtenEen andere topic : wat vinden jullie van de audio installatie ?
Ik heb de installatie die standaard geleverd wordt in de premium luxury + IPOD interface.
Mijn gevoelens zijn gemengd.
De klank van de radio is plat, dof en onaangenaam. Als je een beetje leven in de klank wil krijgen en je voegt wat extra bas en subwoofer toe dan wordt de stem van de GPS heel onaangenaam en haast onverstaanbaar.
De klank met de IPOD als bron daarentegen is zonder meer goed. Niet geweldig maar goed.
Ik vond mijn Bose installatie die ik in mijn vorige wagen als optie besteld had zijn geld niet waard en daarom bestelde ik in de Jag de B&W installatie niet (buiten de spraakbesturing overigens de enige optie die ik niet nam). Ik heb daar nu eigenlijk dikke spijt van.
Ik troost me dan maar met de gedachte dat de wagen dient om mee te rijden en dat doet hij fantastisch goed!
even een ander vraagje:
Is er iemand die weet hoe ik bij het starten automatisch mijn dagrijlichten aan kan hebben?
Comment
-
XF foto
Met dank voor de feedback omtrent gsm-repikelen. Wordt deze week nog behandeld met Jaguar.
Deze foto's had ik nog beloofd.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment