Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand wanneer de XF een facelift zou krijgen?
Heb interesse om dit jaar een XF te kopen maar zou niet graag binnen een jaar rondrijden met een verouderd model...
Thnx voor de info !!
Heb een tijdje geleden met de 3.0d 240 pk gereden en was voor mij ook fenomenaal
Al iemand gereden met de 211pk? Grtz
Ik heb in Oktober 2008 een proefrit van 2 uur met de 2.7 V6 TDI kunnen maken.
Vindt het nog steeds een prachtige wagen en schitterend afgewerkt, maar voelde mij er niet echt mee op mijn gemak. De proefrit had plaats in slechte weersomstandigheden en moet zeggen dat ik in de bochten niet echt op mijn gemak was. Een voormij bekende en niet al te gevaarlijke bocht tussen de A12 en de aansluiting met de E19 richting Breda heeft mij doen inzien dat ik met mijn huidige en vorige keuze van wagen nog steeds de beste beslissing heb genomen. (Audi A6 2.7 TDI Quattro, daarvoor Mercedes E220 CDI)
De XF had buiten een meer dan aanvaardbaar vermogen (de Audi toen had 232 pk ), een prachtige look, schitterende afwerking en een garantie van 3 jaar uitstekende troeven om mijn "nieuwe" te worden. Doch door de aard van mijn werk waren er enkele zaken die hem niet als "awardwinner" uitriepen. De beperkte hoofdruimte op de achterbank, de krappe koffer inhoud en de wegligging deden mij terug een Audi aankopen. Ik begin er zelf een beetje voor te vrezen of ik nog ooit terug naar een ander merk zal overstappen, eens je Quattro gereden hebt is het zéér moeilijk om nog een stap terug te zetten.....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Je moet toch helemaal niet rijk zijn en je die kar kunnen veroorloven om in minder dan twee jaar na lancering door te hebben dat de XF inderdaad een zeer knappe wagen is hoor.
€ 7500 korting op elke XF overigens... dat maakt 'ie weer wat goedkoper dan vergelijkbare E-klassen en 5-series. € 46.350 voor een Luxury 3.0D... 'k vermoed dat je voor een vergelijkbare E 350CDI of 530d wel wat meer moet rekenen. Ja ok, de XF laat hier en daar wat steekjes vallen op 't vlak van afwerking en bouwkwaliteit, maar je moet al echt een pietje-precies zoals ik zijn om daarover te vallen. Jammer dat je 'm zo weinig ziet, maar dat kan je ook, in mindere mate weliswaar, over de 6-cilinders van de Duitsers zeggen natuurlijk.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik heb, als beginnend handelingenieur bij Colruyt, inderdaad nog niet de fondsen om zo'n wagen te kunnen kopen. Ik vond het dan ook zeer fijn om er, op dit salon, voor de eerste keer kennis mee te kunnen maken.
Blijkbaar wordt dat op dit forum als zeer vreemd beschouwd.
Je moet toch helemaal niet rijk zijn en je die kar kunnen veroorloven om in minder dan twee jaar na lancering door te hebben dat de XF inderdaad een zeer knappe wagen is hoor.
€ 7500 korting op elke XF overigens... dat maakt 'ie weer wat goedkoper dan vergelijkbare E-klassen en 5-series. € 46.350 voor een Luxury 3.0D... 'k vermoed dat je voor een vergelijkbare E 350CDI of 530d wel wat meer moet rekenen. Ja ok, de XF laat hier en daar wat steekjes vallen op 't vlak van afwerking en bouwkwaliteit, maar je moet al echt een pietje-precies zoals ik zijn om daarover te vallen. Jammer dat je 'm zo weinig ziet, maar dat kan je ook, in mindere mate weliswaar, over de 6-cilinders van de Duitsers zeggen natuurlijk.
Hier heb je inderdaad een punt. Als ze alle Duitse concurrenten met een viercilinder en een zescilinder diesel die lichter (lees: fiscaalvriendelijker) zijn dan de V6 van Jaguar van de weg moeten halen, dan zal je er inderdaad veel minder zien. Ik vergelijk zo'n XF een beetje met een CLS. Dat is ook een wagen met enkel de zwaardere motoren die je dus ook veel minder ziet dan een E-klasse.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Je moet toch helemaal niet rijk zijn en je die kar kunnen veroorloven...
Zo'n XF is toch wel een wagen uit de duurdere klasse. Ik denk dan ook de meeste XF'en zullen gekocht worden door zaakvoerders of mensen die zeer goed hun boterham verdienen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo'n XF is toch wel een wagen uit de duurdere klasse. Ik denk dan ook de meeste XF'en zullen gekocht worden door zaakvoerders of mensen die zeer goed hun boterham verdienen.
Fijn dat je de pointe van mijn zin vervangt door drie puntjes... .
Ik zei gewoon dat je 'n wagen niet per se moet bezitten om 'm te kunnen ervaren, hoe kort dat ook moge zijn.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Da's nikske.
Je hebt uiteraard wel gelijk wanneer je zegt dat de XF, net zoals de zwaardere motorisaties bij de Duitse evenknieën van de XF, vooral door de vrij ver boven het gemiddelde verdienende Belg gekocht wordt.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Als nieuwe forum-gebruiker en Jaguar XF-lover vraag ik me af waar hier de tevreden en ontevreden gebruikers van de Jaguar XF zitten.
Aan de postings te zien zijn er vanaf januari geen liefhebbers meer
Ikzelf ben in blijde verwachting en hoop te bevallen tegen 11 juli
Als nieuwe forum-gebruiker en Jaguar XF-lover vraag ik me af waar hier de tevreden en ontevreden gebruikers van de Jaguar XF zitten.
Aan de postings te zien zijn er vanaf januari geen liefhebbers meer
Ikzelf ben in blijde verwachting en hoop te bevallen tegen 11 juli
Groetjes syta
Zijn er echt geen liefhebbers meer voor die mooie XF ????
Comment