Oorspronkelijk geplaatst door Kermit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichtenwát een verschil met de conceptcar
maar nu, er zat meer in !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtentis standaard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichtenwát een verschil met de conceptcar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenZoals Kermit zei: je betaalt er wel voor he! En dan kan je nog niet eens zeggen dat het een exclusief snufje op jouw Jag is!
"kijk kijk... en nu zet ik de motor af"
vrouwtje "waaaauw!!! wat hoogtechnologische dingen zijn dat allemaal... zo cool, ik hou van je... let's make love right here right now!!"
hey... dan lijkt die bak z'n prijs wel gerechtvaardigd hoor!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenmaar ik kan er wle bij stoefen bij de vrouwtjes... oh jawel hoor!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenIets in de stijl van "Schat, spring snel in de wagen voor ik mijn sleutel in jouw contact steek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZo'n onscherpe fotos die officiele, zeker met die nieuwe Canon's genomen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten'k Viind hem op het eerste zicht serieus tegenvallen, heeft niet echt een "Britse" stijl meer, te Amerikaans/Koreaans...
Comment
Comment