Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Meer foto's van hogere kwaliteit:

Comment

Goede vondst!

Comment

Comment

Comment

Comment

't Zijn wel enorme foto's...

Comment

Comment

Comment

De achterste zitplaatsen zien er echt uit alsof ze slecht zitten. Weinig steun. Ziet er heel Koreaans uit Voorin begin ik het wel te appreciëren, maar ik zou hem nooit moeten. De snuit vind ik allesbehalve mooi, de kont vind ik dan weer superknap! En ze snappen (op het eerste zicht dan) eindelijk dat ne auto een grotere kofferruimte nodig heeft.

Snap ik dit nu goed, blijft de S-type bestaan, en dit is een extra model? Ik haat het dat de eerste foto's meestal de auto in het zilver is. Ik had hem graag eens in donkergroen of donkerblauw gezien. Of grijs of zwart. Maakt niet uit, maar zo zilver. Laat de auto er nog goedkoper uitzien
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      Snap ik dit nu goed, blijft de S-type bestaan, en dit is een extra model?
                      Neen, dit is de opvolger van de S-type

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Nee, je hebt volkomen gelijk. Jaguar maakt al 10 jaar dezelfde motoren.
                      Is dit een poging tot ironie of probeer je hier een (fout) feit te verkondigen ?

De 3.0 en 4.2 bestaan sinds 2002, de 4.2R is vernieuwd in 2006, samen met de lancering van de 2.0d ... en niemand zegt dat die motoren technisch niet aangepast zijn.

Neemt niet weg dat ook ik liever wat vernieuwing in het motorenpallet had gezien.
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

op de foto's op deze pagina vind ik hem best knap! De neus (en dan vooral de koplampen) hadden anders getekend mogen zijn, maar voor de rest is het design redelijk sportief en vernieuwend, en vooral het dashboard heeft wel iets. Ik zeg niet dat ik de oude typische jaguar-interieurs lelijk vond, integendeel... maar er zat niet bepaald veel evolutie in. Van mij mag de XJ het traditionele interieur blijven behouden, maar is het een goede zaak dat de S iets nieuwer en sportiever meekrijgt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          Neen, dit is de opvolger van de S-type
                          Inderdaad... Heeft je vader al eentje besteld?

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          Is dit een poging tot ironie of probeer je hier een (fout) feit te verkondigen ?

De 3.0 en 4.2 bestaan sinds 2002, de 4.2R is vernieuwd in 2006, samen met de lancering van de 2.0d ... en niemand zegt dat die motoren technisch niet aangepast zijn.

Neemt niet weg dat ook ik liever wat vernieuwing in het motorenpallet had gezien.
                          Neen ik citeer gewoon onze goede vriend Jeremy Clarkson.
                          http://youtube.com/watch?v=jHp7aQzk8b4 (kijk op 1:35)

Comment

Ik zit met een beetje gemengde gevoelens bij deze XF. Het uiterlijk is wel nog geslaagd, vooral de achterzijde. De voorkant is toch niet wat ik ervan verwacht had, indien die "bol" in de koplampen niet zat zou de voorkant veel geslaagder zijn. Bij de eerste foto's vh interieur had ik iets van maar als je naar de foto's kijkt die Phil1 poste begint het toch te wennen. De houtinleg kleedt het interieur toch wat warmer aan. Toch wel gewaagd van Jaguar om een interieur te durven aanbieden dat "hypermodern" is. Vooral het dashboard, heeft wel iets. Heel strak gelijnd, nieuwe snufjes...kan alleen maar aangemoedigd worden imo. De beenruimte achteraan lijkt sterk toegenomen te zijn ivm de huidige S-type waar je toch vrij krap zit. En zoals Roox reeds zei zou ik de Xf ook liever eens in een donkere kleur zien, lijkt nogal cheap zo. Toen de XK op het autosalon stond was die ook in het zilver en bah, echt banaal die kleur. Benieuwd om eens in real te zien en dan zal ik pas kunnen zeggen of ie geslaagd is of ni.
                            Last edited by ; 26/08/2007, 19:00.

Comment

Maar alex heeft gelijk, de 4.2 is nog 'maar' 5 jaar oud.

Comment

Die ene foto van het interieur valt nog goed mee

De kont is WOOW ( maar te veel Aston -achtig )

De neus valt tegen, de lijn van de motorkap zou niet mogen onderbroken zijn door die koplampen

Comment

De achterlichten zijn inderdaad wat Aston-achtig, maar hoe kan je daar nu iets tegen hebben?

Comment

zo is hij

zo zou hij moeten zijn :
                                    ( linkse kant he )

Comment

De achterlichten zijn inderdaad wat Aston-achtig, maar hoe kan je daar nu iets tegen hebben?
                                      Niets

Maar het mocht wat origineler

Comment

Prachtig! In welke grootte orde moet deze wagen eigenlijk vallen, de categorie van de X of?

edith zegt me dat ik beter moet lezen en niet over alex69alex zijn posts mag kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          zo is hij

zo zou hij moeten zijn :
                                          ( linkse kant he )
                                          Dan is hij te veel Volvo vind ik. Hij zou beter zijn zoals de concept, die was wél mooi vooraan.

Comment

Working...
                                          X