hoe wordt de automaat bediend ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhoe wordt de automaat bediend ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik verheug er mij op om deze Jag in Frankfurt te kunnen aanschouwen. Liefst van al zou ik 'm eens willen zien in een donkere buitenkleur en beige leder zoals op de foto hierboven...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenmaar ik kan er wel bij stoefen bij de vrouwtjes... oh jawel hoor!!
"kijk kijk... en nu zet ik de motor af"
vrouwtje "waaaauw!!! wat hoogtechnologische dingen zijn dat allemaal... zo cool, ik hou van je... let's make love right here right now!!"
hey... dan lijkt die bak z'n prijs wel gerechtvaardigd hoor!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtensarcasme, toch?
ik blijf het echt coole snufjes vinden!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendeels wel en deels niet
ik blijf het echt coole snufjes vinden!!
ik heb een keer een artikeltje gelezen over een onderzoek dat zei dat na gemiddeld een jaar de koper van een auto zijn wagen helemaal gewoontjes meer vond, met andere woorden, na een jaar is de 'opwinding' van je aankoop volledig weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtenmaar als je die wagen koopt, dan heb je het na 10 keer ook wel al gezien, en dan valt het je nog niet meer op
ik heb een keer een artikeltje gelezen over een onderzoek dat zei dat na gemiddeld een jaar de koper van een auto zijn wagen helemaal gewoontjes meer vond, met andere woorden, na een jaar is de 'opwinding' van je aankoop volledig weg
en die schoonheid zal niet snel vervelen denk ik... je zal altijd wel iets hebben als je je erin zet en eventjes erbij stilstaat...waauw... toch wel een knappe bak.
het mag belachelijk klinken he... maar bij mijn fiat heb ik dat zelfs... dat ik zo eventjes terug oog krijg op de details... zo heeft mijn punto bvb. heel mooi vormgegeven koplampen en zijpinkers... en ook binnenin, zijn bedieningshendels aan het stuur vind ik persoonlijk ook vrij knap en het feit dat het middelstuk tussen de 2 zetels zo naar achter uitloopt in een pijlvorm vind ik ook wel sjiek... ik kan daar echt van genieten...
en neee... dit is geen sarcasme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad... Heeft je vader al eentje besteld?
de nonkel van mijn vriendin heeft wel al een XF besteld, het wordt een van de eerste belgische .. hij rijdt nu met een aston V8 maar die doet ie weg omdat hij niet praktisch genoeg is levering van de XF is voor maart 2008, nog eventjes dus1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet interieur zal precies wel met hoogwaardig materiaal afgewerkt worden. Op deze foto zie je zelfs leder tot boven op het dashboard. Zeer knap...
Ik heb de foto's nu nog eens grondig bekeken en ik vind het precies een flauw afkooksel van de nieuwe Mondeo. Echt niet mijn ding.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenhet is niet omdat je het gewoon bent dat het niet meer leuk is... naast een gimmick funcite hebben ze vooral ook een êsthetsiche functie... net als de lichten in de deurpanelen die ze hebben overgehouden uit de concept...
en die schoonheid zal niet snel vervelen denk ik... je zal altijd wel iets hebben als je je erin zet en eventjes erbij stilstaat...waauw... toch wel een knappe bak.
het mag belachelijk klinken he... maar bij mijn fiat heb ik dat zelfs... dat ik zo eventjes terug oog krijg op de details... zo heeft mijn punto bvb. heel mooi vormgegeven koplampen en zijpinkers... en ook binnenin, zijn bedieningshendels aan het stuur vind ik persoonlijk ook vrij knap en het feit dat het middelstuk tussen de 2 zetels zo naar achter uitloopt in een pijlvorm vind ik ook wel sjiek... ik kan daar echt van genieten...
en neee... dit is geen sarcasme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenNope ... denk ook niet dat hij dat zal doen als hij nu ziet wat de restwaarde is van de S nochtans was hij weg van de concept, maar ik vind deze XF (voorlopig) echt een misbaksel en wat mij betreft komt hier geen zo'n ding op de oprit de opvolger van de S zal allicht iets sportievers zijn, mijn vader spreekt er nu al zo lang van maar het komt er maar niet van ..
de nonkel van mijn vriendin heeft wel al een XF besteld, het wordt een van de eerste belgische .. hij rijdt nu met een aston V8 maar die doet ie weg omdat hij niet praktisch genoeg is levering van de XF is voor maart 2008, nog eventjes dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Ze hadden dat overheersende aluminiumlook deel van het dash board in hout mogen laten vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zie gelijkenissen met zowel de Ford Mondeo als de Volvo S80. Niet toevallig zijn ze alledrie van de Ford-groep...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZe hadden dat overheersende aluminiumlook deel van het dash board in hout mogen laten vind ik.
Comment
Comment