Op foto vind ik aan die voorkant niet zoveel aan..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenzal waarschijnlijk ook wel in hout te krijgen zijn zeker??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk vrees er eigenlijk een beetje voor, in de XK is het ook alleen in 'aluminium' hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennee, de XK heeft ook donker en licht hout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennee, de XK heeft ook donker en licht hout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDeze kar is zo onjaguar...
Het enige waarmee ze hem zwaar verkloot hebben is die grote lens in de koplampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenHadden ze nu de koplampen van het studiemodel erop gezet, dan ging hij echt mooi zijn, nu is het een lauwe bak
En nu zetten ze daar zo een snuit op, onnozelaars Maar ik wil hem eerst nog eens int zwart zien. Dit is zo karakterloos.
ps, Die laatste interieurfoto laat zien hoe het eruit ziet als je onder water rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichtendie kieuwen opzij vind ik eerlijk gezegd ook lelijk hoor, dat stoort mij echt
Nog 1 grote vraag: hoeveel duurder gaat ie worden?
Voor de V6 zou het 34k£ worden (dus zo'n 55.000€) Wat in vergelijking met nu +5.000 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDe Xj en de Xk hebben dat ook. Oogt wat sportiever daardoor.
Nog 1 grote vraag: hoeveel duurder gaat ie worden?
Voor de V6 zou het 34k£ worden (dus zo'n 55.000€) Wat in vergelijking met nu +5.000 is
2.7 V6 Diesel Luxury: 49.300 euro
2.7 V6 Diesel Premium Luxury: 56.000 euro
3.0 V6 Luxury: 49.300 euro
3.0 V6 Premium Luxury: 56.000 euro
4.2 V8 Premium Luxury: 63.800 euro
4.2 V8 compressor SV8: 83.400 euro
Comment
Comment