Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik geloof er echt niet in. Maar ik kan me uiteraad zéér hard vergissen.
    natuurlijk is het een wanhoopspoging van ford... maar geef toe, ze hebben het oude jaguar een kans gegeven, sinds 1989 heeft ford alles te zeggen bij dit merk...

Maar de vraag blijft natuurlijk hoe ze dit merk WEL moeten positioneren??

concurrent voor de duitse premiummerken lijkt niet te lukken, waardoor ze nu terug up-market willen met de XF als instapper...

Comment

• Up-market? Met dit? Vergeleken met de E-klasse, b.v.? Of de Lexus GS?

You must be kidding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Up-market? Met dit? Vergeleken met de E-klasse, b.v.? Of de Lexus GS?

You must be kidding.
        up market als in - dit is de instapper

maar geef mij maar een ouwe XJ... hmmmm

Comment

• zucht... had ik hem maar niet weggedaan...

Comment

• het zag er allemaal zo veelbelovend uit met het prototype vorig jaar en dan dit. Ik moet er bijna van wenen

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

• Ik vind dit wel een prachtige wagen! Zo'n mooie lijnen! Jammer van die Volvo spiegels.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten

zucht... had ik hem maar niet weggedaan...
                Die waren fantastisch mooi(maar wel niet zo goed naar het schijnt)

Comment

• Ik geef gTa daar daar 100% gelijk in. Hoe mooi de S-Type was, hoe lelijk deze XF is

Sta Jaguar nog te koop? Renault was nochtans enorm geïnteresseerd. Dat zou anders wel vonken geven(positief bedoeld dan )

Waarom hebben ze deze prototype niet verder uitgewerkt als opvolger van de S-type(toch de voorkant dan)??

Comment

• Een argument dat er niet toe doet, maar toch vermelden.

Iedereen vond de BMW 3-reeks ook lelijk, zeker met de achterlichten. Let er maar eens op hoeveel er wel niet rondrijden... !
                    Helaas heeft Jaguar niet zo'n sterk imago (meer).

Comment

• True, valt niks tegen in te brengen.

Comment

• Die blauwe interieurverlichting in de deuren lijkt enorm hard op.....de interieurverlichting van de eerste ford mondeo ghia (met dat verschil...die was groen).Het zilveren deel in de middenconsole(het deel met de knopjes) lijkt meer op plastiek dat naast het alu lag in de rekken, en doet enorm hard denken aan de ford s-max van m'n nonkel.
                        Jammer, moest dat stuk echt alu zijn...zag het er direct stukke nduurder uit.Meer jag. En die lelijke interieurverlichting... vervang die door ene warme gele gloed, zoals de eerste de beste e klasse die heeft.... En het resultaat is al een stuk klassevoller. Want het design van het interieur valt echt goed mee..Maar die details... die details, veraden de ford afkomst!En hier wordt in deze klasse dan ook het onderscheid gemaakt tussen echte klassen en de wannabe's Helaas, deze zal tot de laatste behoren. Wat ik enkel maar betreur, ik draag jag een warm hard toe.Maar materiaalblunders en afwerkingsfouten in deze klasse kunnen echt niet door de beugel.Als je de concurrentie wilt aangaan met premium merken/afwerking van de Duitse topdrie. En je bezit al een minder goed imago, moet je net zorgen dat je beter bent dan die top...Anders word je dubbel zo hard afgestraft!!! Jammer, de basis was anders wel zeer goed.

Comment

• Die voorlichten zijn echt niet mooi en ik zie er zelfs een mondeo in!

Comment

• Sorry, maar een Mondeo is in alle opzichten knapper. Alleen de middenconsole, daar scoort de Mondeo even pover.

Allez, mijn mening.

Comment

• Ik weet ook niet wat ik van dit ding moet denken, vooraleer ik hem volledig afbreek zou ik hem graag IRL eens zien
                              Alleen, is dit een Jaguar ?? Wat een stijlbreuk...

Ik vrees er voor dat ze echt op de Amerikaanse markt mikken waar hij mooi in thuis hoort trouwens

Als Jaguar zichzelf wil redden en een bocht wil maken van 180° dan vind ik het gedurfd, maar ze keren zich volledig tegen de Europese klant

Als ze dan toch willen provoceren, dan hadden ze een radicaal sportieve 4-deurs moeten ontwerpen, een soort concurrent van de Maserati quattroporte

Die neus had veeeeeeeeel agressiever gemoeten, veel platter, breder, binnenin het interieur van de XK met carbon-inlegstukken en daar een V8 kompressor in van dik 400 PK

Nu ja, je kan geen merk redden door 1 model, laat staan met een luxe-wagen

Comment

• Ik vraag me toch af wat die designers bezielde als ze die voorlichten tekende.. Idem voor het interieur, alles lijkt zo plastiekerig.. De jaguar 'feeling/look' ontbreekt toch wel. Achterkant vind ik dan weer wel geslaagd.. Het concept leek zo perfect.. Helaas helaas..
                                -

Comment

• Ik begin hem eigenlijk wel een beetje mooi te vinden, ok, hij is nu niet super-mooi, maar lelijk is anders, ik wacht wel op foto's van een XF in donkere kleuren (Racing Green bv.) met vanbinnen zwart leder met hout afwerking, en klassiekere spaakvelgen.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Quod erat demonstrandum !

Ik heb vannacht een beetje te diep in het glaasje gekeken, en ik vind 'm nu plots wel mooi. (lacht niet, 't is triestig)

Jaguar, báh, zet aan tot dronkenschap.

Zat zullen ook zij zijn die de XF blind besteld hebben op voorhand, als ze na 't zien van de eerste foto's ervan zich bezopen hebben met zestig zaar oude ziskey. Ofzo.

Comment

• En op te bezijzen dat ik niet zat zijn :

Ik spotte 'm deze middag bij de nieuwe Jaguar West garage.

klik

Ik heb meteen een officiële pre-order geplaatst !!! Voor de hybride versie op deels waterstof en deels locomotiefkracht.

Comment

• je moet niet overdrijven e, niet iedereen vind m lelijk!

Comment

Working...
                                          X