Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    En op te bezijzen dat ik niet zat zijn :

Ik spotte 'm deze middag bij de nieuwe Jaguar West garage.

klik

Ik heb meteen een officiële pre-order geplaatst !!! Voor de hybride versie op deels waterstof en deels locomotiefkracht.

Comment

• Net het YT filmpje gezien...tjonge het design van die voorste lichtunits is echt wel schokkend en dat is écht niet als compliment bedoeld...

Retesaaie commentator in dat filmpje ook, ik kan niet wachten op de TopGear comments hierop...

Comment

• Ik vind 'm knap. Bij het design van de koplampen zijn ze de mist in gegaan, maar voor de rest... ok, het is een stijlbreuk, maar dat wouden ze ook en hadden ze al lang aangekondigd. En het was nodig, Jag kan niet eeuwig XJ-derivaatjes blijven maken...

Het interieur vind ik ook knap, maar over materiaalkeuzes ed. ga ik me nog niet uitspreken...dat moet je voelen, en niet op een scherm beoordelen.

Om nu te zeggen dat een nieuwe Mondeo knapper is dan dit... ok, de breakvariant ervan is erg geslaagd, maar qua lijn doet dit toch een pak beter dan de 4- en 5-deurs. Nuja, smaken...

Comment

• Mja... ik ben er niet wild van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
            ik kan niet wachten op de TopGear comments hierop...
            ²²²that!

Zal eerst waarschijnlijk helemaal afgebroken worden en dan naar de hemel geprijsd door Jeremy Clarkson... As usual.

Comment

• Op het eerste zicht vind ik 'm zeker niet lelijk.

Ik wacht echter af om mijn oordeel over de looks te vellen tot ik 'm in 't echt heb gezien en liefst in een donkere kleur.

Een definitief oordeel zal ik pas kunnen vellen na een testrit.

Ik ben alleszins al uitgenodigd om naar de voorstelling te gaan...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben een beetje teleurgesteld. Achterkant valt goed mee, zijkant ook. De neus daarentegen lijkt veel te goedkoop om de naam Jaguar te dragen. Moest het een Ford zijn, ok dan, maar niet voor een Jaguar.
                nls2000

Comment

• Hoe zou hij eruit zien met een jaguar op de motorkap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                    Hoe zou hij eruit zien met een jaguar op de motorkap?

nls2000

Comment

• Is dat een stuk binnenbekleding dat erop ligt? Zou mss helpen het jag-gevoel te versterken (en de wagen nog fouter maken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten

Comment

• Van de drie huidige sedan-modellen van Jaguar vind ik de X-Type toch nog steeds de minst mooie hoor (vooral dan die break ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Een S-type was voor oude mensen. De XF is voor jonge dynamische mensen...

bwa ... dit vond ik toch tien keer beter dan de XF hoor

1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind de X-Type nog steeds de minst gelukte (vooral dan de break, of hoe noemt dat, Estate ).

Comment

• Inderdaad, de oude was een keer of twintig knapper...

*zucht*

Comment

• Net vernomen dat het R-model iets meer of 500 pk gaat krijgen! (ja uit goeie bron)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                    Net vernomen dat het R-model iets meer of 500 pk gaat krijgen! (ja uit goeie bron)
                                    wie of wat is die goeie bron ?
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• goede bron wil zeggen dat hij zijn bronnen niet zegt

Comment

• Iemand die net terug van Jaguar in Engeland zelf. Hij wist me ook de te vertellen dat de eerste xf's al in België gaan staan vanaf november op een geheime locatie.Enkel mensen die een bestellen kunnen hem eens zien dan.
                                        Die persoon wist mij ook te vertellen dat de x-type in begin 2008 nog een facelift krijgt. En dat de marketing iets anders gepositioneerd zal worden. Lees niet meer zo laagdrempelig.De basismodellen vliegen eruit(op gebied van uitrusting dan). De x type vliegt er dan definitief uit in 2010 a2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, de oude was een keer of twintig knapper...

*zucht*
                                          De oude was oubolligheid in het kwadraat. In cliché denken dan was dit echt een gepensioneerdenwagen. Maar nu, me likes a lot!

Comment

Working...
                                          X