Super mooie auto's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
Jaguar XF-R : POW-R
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwie of wat is die goeie bron ?
Onlangs lieten we nog enkele officiële foto’s zien van de XF, een model dat Jaguar op het salon van Frankfurt zal voorstellen. Voor de XF werden vier motoren voorzien, waaronder de V8 van de XKR. Wel krijgt hij niet de naam XF-R mee, wat ons doet geloven dat er een nog krachtiger model op de markt zal komen! Op de foto’s die we hier te zien krijgen zien we een testwagen met de voorkent van een XF en de achterkant van een S-Type. Maar de viervoudige uitlaat laat geen twijfel bestaan over het feit dat er onder de motorkap een zware motor zit!
De V8 van 5 liter met compressor en goed voor zowat 500 pk zou ook een mooi alternatief kunnen zijn...en de perfecte uitrusting zijn om de strijd aan te gaan met de V10 van de BMW M5! Nu we toch bezig zijn, waarom diezelfde motor ook niet aan het lijstje van de mooie XKR toevoegen, want qua vermogen komt hij misschien wel een beetje tekort tegenover zijn rivalen.
Bron : vroom.be
Comment
-
Mijn eerste reactie was ook jakkie, maar zonet andere foto's gezien in de nieuwste Top gear en daar kon hij mij wel bekoren. Vooral zijn kont is mooi op die foto's. De velgen van de persfoto's doen hem echt geen eer aan en ook dat kleur past hem niet zo goed.
Ik wacht dus af om mijn finaal oordeel te vellen tot ik hem in het echt zie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenBen ik nu de enigste of vinden er nog anderen de gevraagde 49.300€ voor de basis nogal vrij (te) hoog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenHebben ze bewust gedaan. Ze willen het weer profileren zoals ene topproduct. En proberen vanaf te raken van x-type klanten
Comment
-
Het zal ook min of meer gestaag gebeuren.
Modellen met stoffen interieurs en zo..zijn al niet meer te krijgen nieuw.Met de facelift...gaat de marketing ook anders gebeuren . En gaan ze het model min of meer nog iets up market proberen te krijgen. Deels door betere uitrusting en beter afwerking..en natuurlijk een prijsstijging. Om dan in 2010 a 2011 definitief afscheid te nemen van het model
Comment
-
Gisteren heb ik eens de prijslijst afgedrukt en eens een XF 2.7d geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kwam uit op €63000... Is dit veel? Ja, vreselijk veel zelfs... Als je bedenkt dat deze motor minder prestaties biedt dan een BMW 525d, en dat een vergelijkbare 525d €7.000 minder kost...
Neen, ik denk dat het moeilijk zal worden om klanten overtuigd de krijgen om deze wagen te kopen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, het is een groot nadeel van de Jags...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk BerichtenVoordeel ja!!!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenWat een ongelooflijke droogstoppel in dat filmpje
Ik vind het nochtaans best een knappe luxewagen, doch geef mij maar liever een Lexus GS
Rijdt uzelf met een GS?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment